نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Educational Research And Evaluation
انگلستان | کشور |
1380-3611 | ISSN |
1744-4187 | e-ISSN |
1995 و 1997 و 2022 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Educational Research and Evaluation ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
پژوهش و ارزشیابی آموزشی یک مجله بین المللی با داوری کامل است که مقالات آکادمیک اصلی را در مورد تمام جنبه های آموزش منتشر می کند. خوانندگان بین المللی را جذب می کند و مقالاتی را می پذیرد که به خوبی آگاه و مبتنی بر شواهد باشند. این توسط Scopus نمایه شده است و تعداد زیادی استناد را به خود جلب می کند. این مجله عمداً چند رشته ای و از نظر دامنه گسترده است و به تحقیقات و ارزیابی دقیق در تمام سطوح آموزشی و در همه بخش ها و زمینه های آموزشی می پردازد. این نشریه مطالعات کیفی، کمی و ترکیبی را منتشر میکند، به عنوان مثال، گزارشها، نظرسنجیها، مطالعات موردی، آزمایشها، اقدام پژوهی، تحقیقات طبیعی و کیفی، مطالعات طولی، مداخلات در آموزش و ارزیابی، و گزارشهای تحقیقات در حال انجام. مقالات ارسال شده باید برای خوانندگان بین المللی مناسب باشند، با موضوعات و موضوعاتی که در سراسر جهان مرتبط هستند، به عنوان مثال، مواردی که از نظر تئوری هدایت می شوند، مشکلات عملی یا سیاستی، یا ترکیبی از اینها کار می کنند. مقالات باید کمک مفید و ترجیحاً جدیدی به پایگاه دانش نظری در مورد آموزش و/یا به پایگاه دانش بینالمللی در مورد عملکرد آموزشی داشته باشند. این مجله مقالاتی را در مورد مطالعاتی منتشر می کند که تجربی، غیرتجربی، مفهومی، نظری، کاربردی یا مبتنی بر تئوری (مثلاً مطالعات ارزیابی)، روش شناختی، محتوایی و علمی هستند و در قلب آنها آموزش وجود دارد. همچنین از مطالعات مرور سیستماتیک، متاآنالیزها، مقالات موضعی، مقالات بحث و انتقادات مرتبط با مسائل مربوط به آموزش مبتنی بر شواهد استقبال می کند. مقالاتی در مورد اعتبار سنجی ابزار تحقیق یا موضوعاتی که به خوانندگان بین المللی مرتبط نیستند را نمی پذیرد. این مجله همچنین نقد کتاب را منتشر می کند. این مجله دارای سابقه قوی در انتشار شماره های ویژه با ویراستاران مهمان است و ویراستاران شرکت از پیشنهادات برای نسخه های بعدی که به موضوع خاصی اختصاص داده شده است استقبال می کنند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.