تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Educational Research And Evaluation



Educational Research And Evaluation

انگلستان
کشور
1380-3611
ISSN
1744-4187
e-ISSN
1995 و 1997 و 2022 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

پژوهش و ارزشیابی آموزشی یک مجله بین المللی با داوری کامل است که مقالات آکادمیک اصلی را در مورد تمام جنبه های آموزش منتشر می کند. خوانندگان بین المللی را جذب می کند و مقالاتی را می پذیرد که به خوبی آگاه و مبتنی بر شواهد باشند. این توسط Scopus نمایه شده است و تعداد زیادی استناد را به خود جلب می کند. این مجله عمداً چند رشته ای و از نظر دامنه گسترده است و به تحقیقات و ارزیابی دقیق در تمام سطوح آموزشی و در همه بخش ها و زمینه های آموزشی می پردازد. این نشریه مطالعات کیفی، کمی و ترکیبی را منتشر می‌کند، به عنوان مثال، گزارش‌ها، نظرسنجی‌ها، مطالعات موردی، آزمایش‌ها، اقدام پژوهی، تحقیقات طبیعی و کیفی، مطالعات طولی، مداخلات در آموزش و ارزیابی، و گزارش‌های تحقیقات در حال انجام. مقالات ارسال شده باید برای خوانندگان بین المللی مناسب باشند، با موضوعات و موضوعاتی که در سراسر جهان مرتبط هستند، به عنوان مثال، مواردی که از نظر تئوری هدایت می شوند، مشکلات عملی یا سیاستی، یا ترکیبی از اینها کار می کنند. مقالات باید کمک مفید و ترجیحاً جدیدی به پایگاه دانش نظری در مورد آموزش و/یا به پایگاه دانش بین‌المللی در مورد عملکرد آموزشی داشته باشند. این مجله مقالاتی را در مورد مطالعاتی منتشر می کند که تجربی، غیرتجربی، مفهومی، نظری، کاربردی یا مبتنی بر تئوری (مثلاً مطالعات ارزیابی)، روش شناختی، محتوایی و علمی هستند و در قلب آنها آموزش وجود دارد. همچنین از مطالعات مرور سیستماتیک، متاآنالیزها، مقالات موضعی، مقالات بحث و انتقادات مرتبط با مسائل مربوط به آموزش مبتنی بر شواهد استقبال می کند. مقالاتی در مورد اعتبار سنجی ابزار تحقیق یا موضوعاتی که به خوانندگان بین المللی مرتبط نیستند را نمی پذیرد. این مجله همچنین نقد کتاب را منتشر می کند. این مجله دارای سابقه قوی در انتشار شماره های ویژه با ویراستاران مهمان است و ویراستاران شرکت از پیشنهادات برای نسخه های بعدی که به موضوع خاصی اختصاص داده شده است استقبال می کنند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید