تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Educational Research For Policy And Practice



Educational Research For Policy And Practice

هلند
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
1570-2081
ISSN
1573-1723
e-ISSN
2004 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

پژوهش آموزشی برای سیاست و عمل، مجله رسمی انجمن تحقیقات آموزشی آسیا و اقیانوسیه، با هدف بهبود آموزش و تحقیقات آموزشی در آسیا و اقیانوسیه از طریق ترویج انتشار تحقیقات با کیفیت بالا که به موضوعات کلیدی در سیاست و عملکرد آموزشی می‌پردازد، می‌پردازد. بنابراین، اولویت به تحقیقاتی داده می‌شود که نتایج مهمی را برای سیاست‌گذاری و عملکرد آموزشی ایجاد کرده باشد. به تجزیه و تحلیل نیروهای جهانی، روندهای منطقه ای و اصلاحات آموزشی ملی؛ و مطالعاتی در مورد مسائل کلیدی در آموزش، یادگیری و توسعه - مانند چالش‌هایی که در یادگیری زندگی مشترک در بزرگترین و متنوع‌ترین منطقه جهان با آن مواجه می‌شویم. این مجله با پوشش گسترده ای از آموزش در همه بخش ها و سطوح آموزشی، به دنبال ارتقای سهم تحقیقات آموزشی، هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی، در اصلاحات و سیاست گذاری در سطح سیستم از یک سو، و حل مشکلات خاص معلمان است. از سوی دیگر، دانش‌آموزان در سطح خاصی از آموزش در منطقه آسیا-اقیانوسیه. سیستم‌های آموزشی در سراسر جهان با مشکلات رایج بسیاری مواجه هستند، زیرا نیروهای جهانی شکل نهادها و زندگی ما را تغییر می‌دهند، در عین حال، تحقیقات و مشکلات پیش روی آموزش در آسیا و اقیانوس آرام منعکس کننده سنت های غنی فرهنگی و علمی و همچنین واقعیت های خاص اقتصادی و اجتماعی است. مربیان و محققان می توانند از تحقیقات مهم، برنامه های اصلاحی، ارزیابی ها و مطالعات موردی نوآوری ها در کشورها و فرهنگ های غیر از کشور خودشان بیاموزند. یکی از اهداف این مجله این است که چنین تحقیقاتی را در منطقه آسیا و اقیانوسیه به طور گسترده‌تر شناخته شود.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید