تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Educational Studies-aesa



Educational Studies-aesa

انگلستان
کشور
0013-1946
ISSN
1532-6993
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Educational Studies - AESA ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مطالعات آموزشی، به عنوان مجله انجمن مطالعات آموزشی آمریکا (AESA)، مقالات ارسالی مرتبط با AESA و رشته های بنیادهای اجتماعی و آموزشی را دعوت می کند. AESA در سال 1968 به عنوان یک جامعه دانش آموخته بین المللی برای محققان، محققان، مربیان معلمان، دانش آموزان، معلمان و مدیرانی که به بنیادهای اجتماعی و آموزشی، در داخل و خارج از مدارس علاقه مند هستند، تأسیس شد. این سازمان دانشمندانی را جذب کرده است که در رشته های انسان شناسی، اقتصاد، تاریخ، فلسفه، سیاست، و جامعه شناسی آموزش و پرورش، و همچنین مطالعات نژادی/قومی، جنسیتی، دگرباش، فرهنگی، تطبیقی ​​و فراملی فعالیت می کنند. مطالعات آموزشی یک انجمن بین رشته ای برای تبادل و بحث درباره ایده های تولید شده از زمینه های تحصیلی فوق الذکر فراهم می کند. علاوه بر مقالات پژوهشی، مجله از ارسال نقد کتاب، فیلم/مستند، هنر و رسانه های جدید، مقالات مرتبط با مسائل آموزشی در دوره های بنیاد اجتماعی دعوت می کند. و سایر کارهای خلاقانه مرتبط با بورسیه بنیادهای اجتماعی و آموزشی. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. محققان، اساتید و دانشجویان در زمینه های بنیادهای آموزشی و مطالعات برنامه درسی. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید