تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Educational Theory



Educational Theory

آمریکا
کشور
0013-2004
ISSN
1741-5446
e-ISSN
1951 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Educational Theory ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

اولین بار در سال 1951، آموزشی منتشر شد
نظریه برای مدت طولانی به عنوان یک انجمن مهم برای
دانش پژوهی و بحث در مبانی تعلیم و تربیت. هدف
این مجله دو جنبه دارد: تشویق به توسعه مستمر
تئوری آموزشی و تحریک بحث آموزشی
مفاهیم و اهداف در بین مربیان با حمایت جان دیویی
جامعه و فلسفه تعلیم و تربیت
جامعه، و توسط چندین محقق دیگر حمایت می شود
انجمن ها، نظریه آموزشی همیشه محوری بوده است
توجه به مسائل فلسفه تعلیم و تربیت اما دامنه آن
کار تئوریک بسیار گسترده تر از آن است و همیشه بوده است
مکانی بود که فیلسوفان و دانشمندانی که از نظر نظری متمایل بودند
از سایر رشته های آموزشی در یک گفتگوی مشترک شرکت می کنند
در مورد ایده های آموزشی، ارزش ها، و مسائل سیاست.





کلید واژه ها
آموزش، نظریه، نظریه تربیتی، فلسفه، مبانی
آموزش، تدریس، مربیان، علمی، یادگیری،
درس دادن

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید