نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Educational Theory
آمریکا | کشور |
0013-2004 | ISSN |
1741-5446 | e-ISSN |
1951 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Educational Theory ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
اولین بار در سال 1951، آموزشی منتشر شد
نظریه برای مدت طولانی به عنوان یک انجمن مهم برای
دانش پژوهی و بحث در مبانی تعلیم و تربیت. هدف
این مجله دو جنبه دارد: تشویق به توسعه مستمر
تئوری آموزشی و تحریک بحث آموزشی
مفاهیم و اهداف در بین مربیان با حمایت جان دیویی
جامعه و فلسفه تعلیم و تربیت
جامعه، و توسط چندین محقق دیگر حمایت می شود
انجمن ها، نظریه آموزشی همیشه محوری بوده است
توجه به مسائل فلسفه تعلیم و تربیت اما دامنه آن
کار تئوریک بسیار گسترده تر از آن است و همیشه بوده است
مکانی بود که فیلسوفان و دانشمندانی که از نظر نظری متمایل بودند
از سایر رشته های آموزشی در یک گفتگوی مشترک شرکت می کنند
در مورد ایده های آموزشی، ارزش ها، و مسائل سیاست.
کلید واژه ها
آموزش، نظریه، نظریه تربیتی، فلسفه، مبانی
آموزش، تدریس، مربیان، علمی، یادگیری،
درس دادن