نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Emission Control Science And Technology
سوئیس | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
2199-3629 | ISSN |
2199-3637 | e-ISSN |
2015 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Emission Control Science and Technology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
علم و فناوری کنترل انتشار، انجمنی برای انتشار آخرین تحقیقات در مورد کنترل انتشار گازهای گلخانه ای از منابع متحرک و ثابت است. مقالات نیز در مورد جنبه های مختلف توسعه و فناوری مورد استقبال قرار می گیرند. بررسی ممکن است تجربی، نظری یا محاسباتی باشد.
مقالات قبل از اینکه برای انتشار در نظر گرفته شوند باید از بازبینی دقیق همتایان جان سالم به در ببرند. نمونه هایی از موضوعاتی که ممکن است در مجله ظاهر شوند عبارتند از:
کنترل انتشار در برنامه های کاربردی موبایل (جاده، زمین، دریا، هوا) و ثابت (به عنوان مثال تولید برق، فرآیندهای صنعتی).
مواد برای و فرمولاسیون بسترها و کاتالیزورهای جدید، مانند مواردی که در کاتالیزور اکسیداسیون دیزل (DOC)، کاتالیزورهای سه طرفه (TWC)، فیلترهای ذرات دیزل (DPF)، کاهش کاتالیزوری انتخابی (SCR)، تله NOx بدون چربی (LNT) استفاده می شود. کاتالیزورهای ترکیبی (به عنوان مثال DPF+SCR یا DPF+LNT در یک بستر)، کاتالیزورهای لغزشی یا کاتالیزورهای اصلاح کننده.
عملکرد اجزای سیستم کنترل آلایندگی مانند سنسورها، انژکتورهای سوخت و کاهنده گونه ها، درج اگزوز و میکسر و غیره.
اثرات پارامترهای عملیاتی (مانند جریان، دما، غلظت گونه ها) و رویکردهای طراحی (اندازه، چیدمان، عایق، و غیره) بر انتشارات تنظیم شده و غیرقابل تنظیم و کارایی و عملکرد سیستم کنترل انتشار.
تحقیقات پایه و کاربردی در مورد اجزای خاص (مانند نانوذرات، N2O و سایر آلایندههای غیرقابل تنظیم) انتشار و کاهش آنها.
مطالعات بر روی CO2 (یا سایر گازهای گلخانه ای مانند N2O) از منابع احتراق یا غیر احتراق: استراتژی ها یا اقدامات کاهشی برای کنترل، کاهش، استفاده یا مدیریت
مطالعات بر روی جذب مستقیم هوا (DAC) CO2، با یا بدون استفاده یا جداسازی
ملاحظات سیستمی مانند بازده موتور خروجی تا لوله اگزوز، بهینه سازی، مدیریت PGM و تشکیل گونه های ثانویه.
موتورها، احتراق، سوختها یا روانکنندهها زیرا بر فناوریهای کاهش انتشار یا فرآیندهای پس از احتراق تأثیر میگذارند.
تست، دوام و انطباق مانند چرخه ها، گواهینامه، کهنگی، NVH، عملکرد و تجزیه و تحلیل در محل (روی خودرو)، و انطباق در هنگام استفاده.
تجزیه و تحلیل مقررات انتشار فعلی و آتی (از جمله در کشورهای در حال توسعه).
اثرات بیولوژیکی و زیست محیطی فن آوری های کنترل انتشار