نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Emotional And Behavioural Difficulties
انگلستان | کشور |
1363-2752 | ISSN |
1741-2692 | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Emotional and Behavioural Difficulties ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف اصلی مشکلات عاطفی و رفتاری (EBDs) کمک به درک خوانندگان از مشکلات اجتماعی، عاطفی و رفتاری، و همچنین دانش آنها از راههای مناسب برای پیشگیری و پاسخ به EBD، از نظر مداخله و سیاست است. هدف این ژورنال در پاسخ به ماهیت متنوع متخصصانی که با و برای کودکان مبتلا به EBD کار می کنند، برای مخاطبان گسترده ای ارائه می شود. این مخاطبان عبارتند از: معلمان در مدارس/امکانات معمولی، غیر عادی و ویژه. مددکاران اجتماعی در محیط های مسکونی و صحرایی. متخصصان مرتبط با EBD در تنظیمات پزشکی و روانپزشکی. روانشناسان آموزشی و بالینی، مشاوران و روان درمانگران. کسانی که دغدغه آموزش و حمایت از کارگران گروه های فوق را دارند، مانند معلمان و مربیان مددکاری اجتماعی، مشاوران و مشاوران. محققان و دانشگاهیان دغدغه مند نیازها و علایق گروه های فوق. متخصصان گروه های فوق به عنوان بخشی از توسعه حرفه ای خود، از جمله کسانی که دوره های جوایزی را دنبال می کنند، به آموزش ضمن خدمت مشغول می شوند. اعضای انجمن مشکلات اجتماعی، عاطفی و رفتاری (SEBDA) مجله را به عنوان مزیت عضویت دریافت می کنند، برای اطلاع از سایر مزایای عضویت به وب سایت SEBDA www.sebda.org مراجعه کنید. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.