تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Equity & Excellence In Education



Equity & Excellence In Education

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1066-5684
ISSN
1547-3457
e-ISSN
1963 تا 1982 و 1984 و 1986 تا 1988 و 1991 و 1993 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

اهداف و دامنه 2019 CiteScore: 2.1 - ارزش‌های Scopus Equity & Excellence in Education مقالات پژوهشی، مقالات تحلیلی و خلاقیت‌های هنری (مانند مقاله‌های خلاقانه، اشعار، نوشتارهای هیپ هاپ، داستان‌های کوتاه، داستان‌های کوتاه، داستان‌های کوتاه، داستان‌های کوتاه، داستان‌های کوتاه و غیره) از لحاظ نظری غنی و از نظر روش‌شناسی دقیق منتشر می‌کند. از رمان های گرافیکی و غیره) در بخش «برای فرهنگ» تازه ایجاد شده ما گنجانده شود. برای اینکه بخواهیم درست عمل کنیم، این مطالب ارسالی باید مفهوم‌سازی‌ها و درک موجود از برابری، تعالی و عدالت را در سراسر حوزه آموزش پیش ببرند و/یا پیچیده کنند. ما به‌ویژه علاقه‌مند به انتشار دست‌نوشته‌هایی هستیم که چارچوب‌های انتقادی را به کار می‌گیرند که در بررسی متقاطع ستم سیستمی همراه با آن‌هایی که ایده‌های شادی، آینده، آزادی‌خواهی، و تخیل رادیکال را بررسی می‌کنند، شرکت می‌کنند. ما می‌خواهیم کارهایی را ببینیم که به همان اندازه که اطلاع‌رسانی می‌کند، به طور عاطفی حرکت می‌کند و از نظر فکری الهام می‌گیرد. برای دستیابی به مخاطبان گسترده و متنوع، ما از گرمای جدیدی استقبال می کنیم که این کار را برای فرهنگ انجام می دهد، معرفت شناسی های به حاشیه رانده شده را فرا می خواند، روش های شناختی به حاشیه رانده شده تاریخی را متمرکز می کند و به واقعیت اجتماعی با واسطه دیجیتالی معاصر ما پاسخ می دهد. ما از ارسال‌های مفهومی و تجربی پایدار فرهنگی که این کار را در سطوح محلی، فراملی، و جهانی انجام می‌دهند، استقبال می‌کنیم، به‌ویژه آن‌هایی که مفاهیم محدودی را که به عنوان دانش در مجلات دانشگاهی به حساب می‌آیند، از بین می‌برند. به عنوان یک انجمن برای مشارکت عمومی که هم از نظر فکری پیچیده و هم در دسترس است، هدف ما این است که از مرزهای گفتمان دانشگاهی که خواستار برابری است، اما در تقویت محرومیت رشد می کند، تجاوز کنیم. بنابراین، ما از ارسال‌هایی که سایه‌های لازم را بر روی شیوه‌های هژمونیکی که زیربنای تولید دانش زیادی در آکادمی هستند، می‌ترسیم. چنین قطعاتی باید از مفهوم‌سازی‌های فتیش‌شده برابری و تعالی در آموزش اجتناب کنند. نسخه‌هایی که از روش‌های انسانی و انتقادی استفاده می‌کنند، سلسله‌مراتب در آکادمی را از طریق شیوه‌های استنادی آگاهانه انتقادی مختل می‌کنند و/یا شیوه‌های زبان آمریکایی «استاندارد» را مختل می‌کنند در اولویت قرار خواهند گرفت. دست‌نوشته‌هایی که هر کاری برای نفوذ انجام می‌دهند، نظریه‌پردازی‌های مسطح در مورد هویت‌های اجتماعی، یا حاوی اصطلاحات غیرضروری یا باطنی غیرضروری هستند که برای جوامع یا جمعیت‌هایی که در مقاله مورد بحث قرار گرفته‌اند، قابل دسترس نیستند، منتشر نمی‌شوند. دست‌نوشته‌هایی که در آن نویسنده به‌طور محسوسی در قطعه غایب است - یعنی آن‌هایی که موقعیت‌ها، ذهنیت‌ها و هویت‌های اجتماعی نویسنده پنهان شده و/یا تا حدی به طور معناداری کاوش نشده‌اند- احتمالاً هم نمی‌توانند پرواز کنند. در نهایت، نویسندگان باید حتماً به زمینه‌های مختلفی که آموزش در آنها رخ می‌دهد، توجه داشته باشند، مانند سیستم‌های مدرسه، کلاس‌های درس، خانه‌ها، برنامه‌ها یا سازمان‌ها و فضاهای مجازی. نویسندگان باید ارتباط کار را برای این جوامع با توجه به تئوری، تحقیق، عمل و/یا سیاست بیان کنند. توجه: ما نقد کتاب را منتشر نمی کنیم. توصیه می‌کنیم قبل از ارسال نسخه خطی به مجله، نویسندگان سرمقاله جلد 54، شماره 1 را مطالعه کنند: «ما را به نام‌هایمان صدا کنید: گفتگوی آشپزخانه و میز درباره انجام آن برای فرهنگ». تمامی مطالب ارسالی به مجله تحت بررسی دقیق همتایان قرار می گیرد. فرآیند بررسی بر اساس غربالگری اولیه و بازبینی داخلی توسط تیم تحریریه است و به دنبال آن داوری ناشناس از دو یا چند داور همتا است. اگر مایل به ارسال یک طرح پیشنهادی برای موضوع ویژه هستید، لطفاً یک ایمیل به آدرس [email protected] با موضوع "درخواست دستورالعمل‌های پیشنهاد موضوع ویژه" ارسال کنید. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106  نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید