تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Espacio Tiempo Y Educacion


اسپانیا
کشور
2340-7263
ISSN
2340-7263
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
FahrenHouse
ناشر
www.espaciotiempoyeducacion.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مکان و زمان دو متغیری هستند که تا حد زیادی واقعیت را تعیین می‌کنند، در همه جنبه‌های آن اثر می‌گذارند، فرصت‌ها و مسیرهای انسان‌ها و جوامع را مشروط می‌کنند، همچنین اندیشه، علم، فناوری و بسیاری دیگر از جلوه‌های عقل را مشروط می‌کنند. ، آزادی و اتوپیا. تعلیم و تربیت، پدیده ای اصیل انسانی، با چنین تأثیراتی بیگانه نیست: این یک عامل گذشته و حال است که در طول تاریخ و زمان حال هم شرطی و هم مشروط است.

Espacio، Tiempo y Educación یک مجله علمی آزاد، آزاد و مستقل با دسترسی آزاد، با دوره‌ای شش ماهه (هر سال دو شماره) است که توسط FahrenHouse (سالامانکا، اسپانیا) منتشر می‌شود. هدف اصلی مجله انتشار پژوهش ها، مطالعات و مقالات انتقادی درباره تاریخ آموزش و پرورش در هر مکان و زمانی با اتخاذ دیدگاه های نظری، فلسفی و روش شناختی است. به طور کلی ساختار هر شماره توسط سرمقاله، تک نگاری، مطالعات و مصاحبه تشکیل شده است. تمام موارد دریافت شده توسط Espacio، Tiempo y Educación برای بخش‌های "تک نگاری" و "مطالعات" به فرآیند ارزیابی خارجی دوسوکور بررسی همتا ارسال می‌شوند. Espacio، Tiempo y Educación مقالاتی را به زبان‌های مختلف اسپانیایی، انگلیسی، ایتالیایی و پرتغالی می‌پذیرد (اطلاعات بیشتر در «راهنمای نویسندگان»).

Espacio، Tiempo y Educación عمدتاً به محققان، محققان و دانشگاهیان در زمینه تاریخ آموزش و همچنین سایر افراد آزاد و مستقل که به مسائل فکری، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در منظر تاریخی اهمیت می دهند و مایل به درباره سیاست ها و تحقیقات خود با دیگران بحث کنند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید