تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Ethnography And Education



Ethnography And Education

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1745-7823
ISSN
1745-7831
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

201 Citescore 1.9 - ارزش‌ها از Scopus Ethnography and Education یک مجله بین‌المللی با داوری است که مقالاتی را منتشر می‌کند که شیوه‌های آموزشی را از طریق روش‌شناسی تجربی، که تجارب و دیدگاه‌های افراد درگیر را در اولویت قرار می‌دهد، روشن می‌کند. این مجله برای طیف وسیعی از تحقیقات قوم‌نگاری که از دیدگاه‌های جامعه‌شناسی، زبان‌شناسی، تاریخ، روان‌شناسی و مطالعات آموزشی عمومی و همچنین انسان‌شناسی سرچشمه می‌گیرد، باز است. اولویت مجله حمایت از تحقیقات قوم نگاری است که شامل تعامل طولانی مدت با افراد مورد مطالعه به منظور درک فرهنگ آنها، استفاده از روش های متعدد برای تولید داده ها، و تشخیص محوریت محقق در فرآیند تحقیق است. این مجله از مقالات اساسی و روش شناختی که به دنبال توضیح و به چالش کشیدن تأثیرات سیاست ها و شیوه های آموزشی هستند، استقبال می کند. بازجویی و توسعه نظریه ها در مورد ساختارهای آموزشی، سیاست ها و تجربیات؛ برجسته کردن عاملیت بازیگران آموزشی. و گزارش هایی از اینکه چگونه شیوه های روزمره کسانی که درگیر آموزش هستند در بازتولید اجتماعی مؤثر است را ارائه دهید. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید