نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Ethnography And Education
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1745-7823 | ISSN |
1745-7831 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
201 Citescore 1.9 - ارزشها از Scopus Ethnography and Education یک مجله بینالمللی با داوری است که مقالاتی را منتشر میکند که شیوههای آموزشی را از طریق روششناسی تجربی، که تجارب و دیدگاههای افراد درگیر را در اولویت قرار میدهد، روشن میکند. این مجله برای طیف وسیعی از تحقیقات قومنگاری که از دیدگاههای جامعهشناسی، زبانشناسی، تاریخ، روانشناسی و مطالعات آموزشی عمومی و همچنین انسانشناسی سرچشمه میگیرد، باز است. اولویت مجله حمایت از تحقیقات قوم نگاری است که شامل تعامل طولانی مدت با افراد مورد مطالعه به منظور درک فرهنگ آنها، استفاده از روش های متعدد برای تولید داده ها، و تشخیص محوریت محقق در فرآیند تحقیق است. این مجله از مقالات اساسی و روش شناختی که به دنبال توضیح و به چالش کشیدن تأثیرات سیاست ها و شیوه های آموزشی هستند، استقبال می کند. بازجویی و توسعه نظریه ها در مورد ساختارهای آموزشی، سیاست ها و تجربیات؛ برجسته کردن عاملیت بازیگران آموزشی. و گزارش هایی از اینکه چگونه شیوه های روزمره کسانی که درگیر آموزش هستند در بازتولید اجتماعی مؤثر است را ارائه دهید. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.