تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

European Journal For Research On The Education And Learning Of Adults


سوئد
کشور
2000-7426
ISSN
2000-7426
e-ISSN
2010 و 2015 تا کنون
مدت فعالیت
European Society for Research on the Education of Adults
ناشر
www.rela.ep.liu.se
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله اروپایی تحقیقات در مورد آموزش و یادگیری بزرگسالان (RELA) یک مجله علمی با داوری است که انجمنی را برای انتشار تحقیقات انتقادی در مورد آموزش و یادگیری بزرگسالان ایجاد می کند. تمرکز ویژه‌ای بر موضوعات در خطر آموزش و یادگیری بزرگسالان در اروپا دارد، زیرا این موضوعات در ارتباط با پویایی‌ها و روندهای بین‌المللی و فراملی گسترده‌تر ظاهر می‌شوند. چنین انجمنی در زمانی مهم است که کاوشهای محلی و منطقه ای مسائل اغلب به سختی قابل پیش بینی در میان موانع زبانی است. از آنجایی که بحث های دانشگاهی و سیاستی به طور فزاینده ای در زبان انگلیسی انجام می شود، این غنای دانش پژوهشی، پاسخ ها و گرایش ها را از سنت ها و کانون های مختلف پنهان می کند. بنابراین مجله سعی می کند از نظر زبانی "دسترسی باز" باشد. در حالی که یک انجمن برای بحث بین المللی و فراملی ایجاد می شود، مشارکت های نویسندگان در اروپا و سایر مکان هایی که انگلیسی زبان اول نیست، به ویژه مورد استقبال قرار می گیرد.

RELA از مقالات علمی و اصلی دعوت می کند که در مورد آموزش و یادگیری بزرگسالان از رشته ها، دیدگاه ها و سنت های مختلف دانشگاهی بحث می کند. این تنوع در رویکرد نظری و روش‌شناختی و ارسال‌های غیر انگلیسی زبانان را تشویق می‌کند. همه مشارکت‌های منتشر شده در RELA تحت یک فرآیند بررسی دقیق همتایان بر اساس دو لحظه انتخاب قرار می‌گیرند: یک غربالگری سرمقاله اولیه و یک بررسی دوسوکور توسط حداقل دو داور ناشناس. وضوح و مختصر بودن اندیشه از الزامات اساسی برای انتشار است.

RELA به نمایندگی از انجمن اروپایی تحقیقات در مورد آموزش بزرگسالان (ESREA) منتشر شده است.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید