نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
European Journal For Research On The Education And Learning Of Adults
سوئد | کشور |
2000-7426 | ISSN |
2000-7426 | e-ISSN |
2010 و 2015 تا کنون | مدت فعالیت |
European Society for Research on the Education of Adults | ناشر |
www.rela.ep.liu.se | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله اروپایی تحقیقات در مورد آموزش و یادگیری بزرگسالان (RELA) یک مجله علمی با داوری است که انجمنی را برای انتشار تحقیقات انتقادی در مورد آموزش و یادگیری بزرگسالان ایجاد می کند. تمرکز ویژهای بر موضوعات در خطر آموزش و یادگیری بزرگسالان در اروپا دارد، زیرا این موضوعات در ارتباط با پویاییها و روندهای بینالمللی و فراملی گستردهتر ظاهر میشوند. چنین انجمنی در زمانی مهم است که کاوشهای محلی و منطقه ای مسائل اغلب به سختی قابل پیش بینی در میان موانع زبانی است. از آنجایی که بحث های دانشگاهی و سیاستی به طور فزاینده ای در زبان انگلیسی انجام می شود، این غنای دانش پژوهشی، پاسخ ها و گرایش ها را از سنت ها و کانون های مختلف پنهان می کند. بنابراین مجله سعی می کند از نظر زبانی "دسترسی باز" باشد. در حالی که یک انجمن برای بحث بین المللی و فراملی ایجاد می شود، مشارکت های نویسندگان در اروپا و سایر مکان هایی که انگلیسی زبان اول نیست، به ویژه مورد استقبال قرار می گیرد.
RELA از مقالات علمی و اصلی دعوت می کند که در مورد آموزش و یادگیری بزرگسالان از رشته ها، دیدگاه ها و سنت های مختلف دانشگاهی بحث می کند. این تنوع در رویکرد نظری و روششناختی و ارسالهای غیر انگلیسی زبانان را تشویق میکند. همه مشارکتهای منتشر شده در RELA تحت یک فرآیند بررسی دقیق همتایان بر اساس دو لحظه انتخاب قرار میگیرند: یک غربالگری سرمقاله اولیه و یک بررسی دوسوکور توسط حداقل دو داور ناشناس. وضوح و مختصر بودن اندیشه از الزامات اساسی برای انتشار است.
RELA به نمایندگی از انجمن اروپایی تحقیقات در مورد آموزش بزرگسالان (ESREA) منتشر شده است.