نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
European Journal Of Contemporary Education
اسلواکی | کشور |
2304-9650 | ISSN |
2305-6746 | e-ISSN |
2016 تا کنون | مدت فعالیت |
Academic Publishing House Researcher | ناشر |
ejournal1.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام European Journal of Contemporary Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف این مجله تسهیل شکلدهی یک دیدگاه جدید و گستردهتر به مسائل در آموزش امروزی، ارتقای کالیبر تحقیقات علوم انسانی از طریق استفاده فعال از بهترین شیوههای داخلی و خارجی، و ادغام دستاوردهای علوم و حوزههای دانش مختلف با رویکردهای غیرمتعارف است.
در پی آن است که متخصصان و همه خوانندگان علاقه مند را با آخرین دستاوردهای دانش پژوهان از حوزه های مختلف دانش در حل مسائل آموزش و پرورش امروزی، تسهیل در توسعه مشارکت علمی بین نهادی و بین المللی در چارچوب موضوعات علمی مرتبط، و ارتقای اخلاق علمی. و فعالیت انتشارات پژوهشگران جوان.
این مجله مقالات علمی منتشر می کند که رویکردهای نوآورانه ای را برای حل مسائل آموزش و پرورش امروزی از منظر علوم مختلف، پارادایم های علمی و رویکردهای روش شناختی معرفی می کند، همچنین به بررسی همتایان نشریات علمی و پژوهشی و روش شناسی و بررسی فعالیت های علمی در این مسائل در زبان انگلیسی
از جمله ویژگی هایی که مجله ما را متمایز می کند توانایی مداوم آن در ارائه انواع داده های نظری و تجربی به خواننده و ارائه آخرین رویکردهای روش شناختی برای حل مسائل جاری در آموزش و پرورش و همچنین تمرکز مداوم آن بر تنوع نظرات است. مواضع، مفاهیم جهان بینی و رویکردهای میان رشته ای برای حل مسائل در آموزش و پرورش.