تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

European Journal Of Contemporary Education


اسلواکی
کشور
2304-9650
ISSN
2305-6746
e-ISSN
2016 تا کنون
مدت فعالیت
Academic Publishing House Researcher
ناشر
ejournal1.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

هدف این مجله تسهیل شکل‌دهی یک دیدگاه جدید و گسترده‌تر به مسائل در آموزش امروزی، ارتقای کالیبر تحقیقات علوم انسانی از طریق استفاده فعال از بهترین شیوه‌های داخلی و خارجی، و ادغام دستاوردهای علوم و حوزه‌های دانش مختلف با رویکردهای غیرمتعارف است.

در پی آن است که متخصصان و همه خوانندگان علاقه مند را با آخرین دستاوردهای دانش پژوهان از حوزه های مختلف دانش در حل مسائل آموزش و پرورش امروزی، تسهیل در توسعه مشارکت علمی بین نهادی و بین المللی در چارچوب موضوعات علمی مرتبط، و ارتقای اخلاق علمی. و فعالیت انتشارات پژوهشگران جوان.

این مجله مقالات علمی منتشر می کند که رویکردهای نوآورانه ای را برای حل مسائل آموزش و پرورش امروزی از منظر علوم مختلف، پارادایم های علمی و رویکردهای روش شناختی معرفی می کند، همچنین به بررسی همتایان نشریات علمی و پژوهشی و روش شناسی و بررسی فعالیت های علمی در این مسائل در زبان انگلیسی

از جمله ویژگی هایی که مجله ما را متمایز می کند توانایی مداوم آن در ارائه انواع داده های نظری و تجربی به خواننده و ارائه آخرین رویکردهای روش شناختی برای حل مسائل جاری در آموزش و پرورش و همچنین تمرکز مداوم آن بر تنوع نظرات است. مواضع، مفاهیم جهان بینی و رویکردهای میان رشته ای برای حل مسائل در آموزش و پرورش.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید