تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Family & Consumer Sciences Research Journal



Family & Consumer Sciences Research Journal

آمریکا
کشور
1077-727X
ISSN
1552-3934
e-ISSN
1972 تا 1973 و 1994 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Family and Consumer Sciences Research Journal ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

برای تقریباً 50 سال، مجله پژوهشی علوم خانواده و مصرف‌کننده، نشریه منتخب متخصصان در هر بخش از این حوزه بوده است. مجله پژوهشی علوم خانواده و مصرف‌کننده غنا، تنوع و ابزاری اصلی برای انتشار تحقیقات جدید است. میان رشته ای که امروزه مشخصه علوم خانواده و مصرف است. هر مقاله داوری شده در FCSRJ شامل تحقیقات پیشرفته مربوط به خانواده و متخصصان و متخصصان علوم مصرفی است. و چه محقق، محقق، دانشجو یا حرفه ای باشید، از دامنه و عمق تحقیقات فعلی در زمینه هایی مانند:

پوشاک، منسوجات، و تجارت
آموزش خانواده و علوم مصرفی
مطالعات خانواده / توسعه انسانی
غذاها و تغذیه
مدیریت هتلداری و گردشگری
مسکن و طراحی داخلی
امور مالی شخصی/اقتصاد مصرف کننده
مسائل حرفه ای

از طریق تحقیقات اصلی و مقالات علمی، مجله پژوهشی علوم خانواده و مصرف‌کننده، حوزه‌های تخصصی در این زمینه را که بر حوزه‌های خاص مورد علاقه شما تأثیر می‌گذارد و تحت تأثیر قرار می‌دهد، بررسی می‌کند.
نمونه کلمات کلیدی
نوجوانان، ارزیابی، تصویر بدن، نگرش برند، کودکان، دانشجویان، رفتار مصرف کننده، بدهی مصرف کننده، برنامه درسی، فرهنگ، رژیم غذایی، آموزش، اشتغال، تعامل، کارآفرین، ارزیابی، خانواده، طراحی مد، کامیون های مد، خانواده، ناامنی غذایی، جنسیت، سلامت، مالکیت خانه، مهمان نوازی، سرمایه انسانی، اینترنت، رهبری، میانسالی، تغذیه، چاقی، والدین، فعالیت بدنی، کیفی، کیفیت زندگی، بازیافت، بازنشستگی، عزت نفس، سرمایه اجتماعی، حمایت اجتماعی، استرس، دانش آموزان، پایداری، آموزش معلمان، معلمان، خانه های کوچک، گردشگری، رفاه، زنان، جوانان

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید