تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Frontiers In Education


سوئیس
کشور
2504-284X
e-ISSN
2016 تا کنون
مدت فعالیت
Frontiers Media S.A.
ناشر
www.frontiersin.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Frontiers in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Frontiers in Education یک انجمن بین المللی و علمی برای بحث در مورد رویکردهای مبتنی بر تحقیق به آموزش - به ویژه آموزش PreK-16 که منجر به شکوفایی همه انسان ها می شود، فراهم می کند. شاید آموزش مهمترین حق بشر باشد. نه تنها آموزش محرک فکری برای شادی و سعادت فرد ضروری است، بلکه برای آینده مترقی و دموکراتیک هر جامعه نیز ضروری است.

به عنوان یک زمینه، آموزش و پرورش با چالش ها و فرصت های متعددی مواجه است که به طور متناوب برای هر محیطی خاص است. دانش‌آموزان و مربیان ممکن است با تبعیض و دسترسی محدود به فرصت‌ها بر اساس شاخص‌های فردی مانند نژاد، جنسیت، وضعیت اجتماعی-اقتصادی، زبان، مسائل LGBTQIA، وابستگی مذهبی، و توانایی‌های شناختی و/یا فیزیکی و غیره مواجه شوند. شرایط دولتی و منطقه ای خشونت و درگیری سیاسی عمیقاً بر آموزش تأثیر می گذارد.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید