نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Frontiers Of Business Research In China
سنگاپور | کشور |
1673-7326 | ISSN |
1673-7431 | e-ISSN |
2007 تا کنون | مدت فعالیت |
Higher Education Press | ناشر |
fbr.springeropen.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Frontiers of Business Research in China ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Frontiers of Business Research in China (FBR) یک مجله سه ماهه با داوری دوسوکور در تحقیقات تجاری است. FBR یک انجمن چند رشته ای را برای دانشگاهیان، متخصصان و سیاست گذاران ارائه می دهد که بر مدیریت بازرگانی تمرکز دارد و مطالعات بین رشته ای و تعاملات بین محققان چینی و بین المللی را تشویق می کند. FBR مقالات تحقیقاتی آکادمیک و عملی اصلی را منتشر میکند که تئوریهای مدیریتی را گسترش، آزمایش یا ایجاد میکند، و همچنین به عملکرد مدیریت کسبوکار، چه در منطقه چین بزرگ یا فراتر از آن، کمک میکند. این مجله همچنین تفسیرها و مطالعات موردی مرتبط را منتشر می کند.
FBR از ارسال نسخههای خطی با کیفیت بالا در تمام زمینههای مدیریت بازرگانی، بدون محدودیت در روشهای تحقیق دعوت میکند. زمینه های اصلی مورد علاقه عبارتند از: حسابداری، امور مالی، منابع انسانی، تجارت بین المللی، بازاریابی، سیستم های اطلاعات مدیریت، مدیریت عملیات، رفتار سازمانی، و مدیریت استراتژیک.