تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Frontiers Of Education In China



Frontiers Of Education In China

سوئیس
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
1673-341X
ISSN
1673-3533
e-ISSN
2006 تا کنون
مدت فعالیت
Higher Education Press
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مرزهای آموزش در چین دیگر توسط Springer منتشر نمی شود. به دنبال سایر مجلات آموزشی Springer هستید؟ لطفاً نگاهی به فهرست ژورنال ما بیاندازید https://link.springer.com/search?facet-discipline=%22Education%22&facet-content-type=%22Journal%22.

این مجله یک مجله دانشگاهی بین المللی کاملاً همتا است که مقالات اصلی را منتشر می کند. هدف آن ارتباط بین دیدگاه های چینی و بین المللی و ایجاد بستری برای درک عمیق از اهمیت جهانی آموزش چینی است. خوانندگان در سراسر جهان را قادر می سازد تا معنای واقعی سنت های آموزشی چینی و الگوهای معاصر را در یک زمینه جهانی کشف کنند. این مجله از طریق ترویج درک چند بعدی از آموزش چینی به دنبال غنی سازی نظریه و عمل آموزش است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید