تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Gerontology & Geriatrics Education



Gerontology & Geriatrics Education

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0270-1960
ISSN
1545-3847
e-ISSN
1980 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Gerontology & Geriatrics Education، مجله رسمی آکادمی پیری در آموزش عالی، یک مجله با داوری است که بر تبادل اطلاعات مربوط به تحقیق، توسعه برنامه درسی، ارزیابی برنامه، کلاس درس و نوآوری در عمل، و سایر موضوعات مرتبط با آموزشی تمرکز دارد. پیامدهای پیری و پیری این کتاب به گونه ای طراحی شده است که طیف وسیعی از خوانندگان، از جمله اساتید، دانشجویان، پزشکان، مدیران و سیاست گذاران را به خود جلب کند و به انتشار دانش پیشرفته و مبتنی بر شواهد در زمینه آموزش پیری شناسی و سالمندان اختصاص دارد. آموزش پیری و سالمندان یک منبع ضروری برای کسانی است که مایلند در مورد مسائل آموزشی حیاتی مربوط به سالمندی و سالمندان مطلع شوند. مقاله‌های این مجله بسیار معتبر: ·    نوآوری‌ها را در برنامه‌های آموزشی و آموزشی در پیری‌شناسی و سالمندان در سطوح K-12، کارشناسی، کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد، و در برنامه‌های آموزش مداوم، فراحرفه‌ای و آموزش عمومی گزارش کنید. ·    درباره مسائل، روش‌ها و مواد در آموزش و نظارت مربیان، محققان و پزشکان پیری شناسی و سالمندان در همه محیط‌ها، از جمله محیط‌های آکادمیک و عملی بحث کنید. ·   نقش‌های جدید مربیان پیری شناسی و سالمندان را در محیط‌های اجتماعی، مراقبت‌های بهداشتی، دانشگاهی، سیاست‌گذاری و سازمانی کاوش کنید. ·   روش‌های جدید برای توسعه برنامه‌های آموزشی پیری و پیری در محیط‌های آکادمیک، مراقبت‌های بهداشتی، شرکتی و کاربردی - و رویکردهای جدید برای حمایت از چنین برنامه‌های آموزشی. خط مشی بررسی همتایان: تمامی مقالات پژوهشی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط دو همتا، تحت بررسی دقیق دوسوکور همتا قرار می گیرند. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc.,  530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید