نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Globalisation Societies And Education
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1476-7724 | ISSN |
1476-7732 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2019 CiteScore 2.8 - ارزشها از Scopus به مصاحبه با سوزان رابرتسون و راجر دیل گوش دهید، ویراستاران مشترک جهانیسازی، جوامع و آموزش و پرورش، هدف جهانیسازی، جوامع و آموزش پر کردن شکاف بین مطالعه آموزش و نیروهای اجتماعی، اقتصادی و سیاسی گستردهتر است. با تحلیل پیچیدگی های جهانی شدن. این مجله به دنبال ارائه ابزاری برای تأثیرگذاری، و همچنین انعکاس تجربیات، توزیع، مشارکت و نتایج آموزش در همه سطوح و در همه شرایط است. جهانیسازی، جوامع و آموزش، تحلیلهای علمی انجام شده از دیدگاههای رشتهای مختلف، از جمله جامعهشناسی، فلسفه، سیاست، جغرافیا، تاریخ، اقتصاد، مدیریت و مطالعات تطبیقی را که در آموزش و پرورش و زمینههای مرتبط با آن اعمال میشود، نشان میدهد. ما از مقالاتی که بر روی تحقیقات تجربی، مطالعات موردی تطبیقی و تک سیستمی و کاوشهای نظری در حوزه وسیع روابط بین جهانیسازی، جوامع و آموزش طراحی شدهاند، استقبال میکنیم. بهعلاوه، جهانیسازی، جوامع و آموزش به دنبال تشویق و گنجاندن ابزارهای نوآورانهتر برای انتقال اطلاعات، ایدهها، بحثها و استدلالها درباره جهانیسازی، آموزش و جوامع است. این مجله شامل مصاحبه با روشنفکران، فعالان و رهبران برجسته، بررسی وبسایت، تفسیر بحثها و فرصتهایی برای بیان طیف وسیعی از دیدگاهها خواهد بود. موضوعات مورد علاقه خاص برای مجله عبارتند از: اثرات جهانی شدن بر آموزش و پرورش در کشورها، مناطق و موسسات خاص. موضوعات این فرآیندها، از جمله سازمان های جهانی (مانند بانک جهانی، OECD، یونسکو) و سازمان های منطقه ای (مانند اتحادیه اروپا، APEC، نفتا)، و سازمان های غیر دولتی؛ فن آوری های جدید، شیوه های جدید آموزش الکترونیکی و هویت های جدید؛ جهانی شدن، آموزش و «توسعه» جهانی شدن و زبان ها؛ یادگیری مادام العمر و اقتصاد دانش؛ جهانی شدن، آموزش و تغییرات فرهنگی؛ تغییر بازارهای کار، تحرک نیروی کار، مهارت ها و آموزش. جریان های مهاجرت و آموزش؛ اشکال نهادی جدید؛ آموزش به عنوان یک کالا/خدمت جهانی؛ جنبش های اجتماعی، جنبش های کارگری و استراتژی های تغییر. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.