تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Globalisation Societies And Education



Globalisation Societies And Education

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1476-7724
ISSN
1476-7732
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 CiteScore 2.8 - ارزش‌ها از Scopus به مصاحبه با سوزان رابرتسون و راجر دیل گوش دهید، ویراستاران مشترک جهانی‌سازی، جوامع و آموزش و پرورش، هدف جهانی‌سازی، جوامع و آموزش پر کردن شکاف بین مطالعه آموزش و نیروهای اجتماعی، اقتصادی و سیاسی گسترده‌تر است. با تحلیل پیچیدگی های جهانی شدن. این مجله به دنبال ارائه ابزاری برای تأثیرگذاری، و همچنین انعکاس تجربیات، توزیع، مشارکت و نتایج آموزش در همه سطوح و در همه شرایط است. جهانی‌سازی، جوامع و آموزش، تحلیل‌های علمی انجام شده از دیدگاه‌های رشته‌ای مختلف، از جمله جامعه‌شناسی، فلسفه، سیاست، جغرافیا، تاریخ، اقتصاد، مدیریت و مطالعات تطبیقی ​​را که در آموزش و پرورش و زمینه‌های مرتبط با آن اعمال می‌شود، نشان می‌دهد. ما از مقالاتی که بر روی تحقیقات تجربی، مطالعات موردی تطبیقی ​​و تک سیستمی و کاوش‌های نظری در حوزه وسیع روابط بین جهانی‌سازی، جوامع و آموزش طراحی شده‌اند، استقبال می‌کنیم. به‌علاوه، جهانی‌سازی، جوامع و آموزش به دنبال تشویق و گنجاندن ابزارهای نوآورانه‌تر برای انتقال اطلاعات، ایده‌ها، بحث‌ها و استدلال‌ها درباره جهانی‌سازی، آموزش و جوامع است. این مجله شامل مصاحبه با روشنفکران، فعالان و رهبران برجسته، بررسی وب‌سایت، تفسیر بحث‌ها و فرصت‌هایی برای بیان طیف وسیعی از دیدگاه‌ها خواهد بود. موضوعات مورد علاقه خاص برای مجله عبارتند از: اثرات جهانی شدن بر آموزش و پرورش در کشورها، مناطق و موسسات خاص. موضوعات این فرآیندها، از جمله سازمان های جهانی (مانند بانک جهانی، OECD، یونسکو) و سازمان های منطقه ای (مانند اتحادیه اروپا، APEC، نفتا)، و سازمان های غیر دولتی؛ فن آوری های جدید، شیوه های جدید آموزش الکترونیکی و هویت های جدید؛ جهانی شدن، آموزش و «توسعه» جهانی شدن و زبان ها؛ یادگیری مادام العمر و اقتصاد دانش؛ جهانی شدن، آموزش و تغییرات فرهنگی؛ تغییر بازارهای کار، تحرک نیروی کار، مهارت ها و آموزش. جریان های مهاجرت و آموزش؛ اشکال نهادی جدید؛ آموزش به عنوان یک کالا/خدمت جهانی؛ جنبش های اجتماعی، جنبش های کارگری و استراتژی های تغییر. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید