تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Health Education


انگلستان
کشور
0965-4283
ISSN
1758-714X
e-ISSN
1992 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Health Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

آموزش بهداشت یک مجله پیشرو است که بهترین تفکر مدرن در مورد آموزش بهداشت را منعکس می کند.

هدف این مجله انتشار تحقیقات با کیفیت بالا و بحث انتقادی است که طیف گسترده ای از رویکردهای آموزش بهداشت را در سطوح فردی، اجتماعی، سازمانی و اجتماعی در بر می گیرد. ما مشارکت‌های بین‌المللی و مقالاتی که از محققان و متخصصان دانشگاهی نوشته شده‌اند را تشویق می‌کنیم. این مجله به دنبال تقویت مشارکت از طیف وسیعی از دیدگاه های روش شناختی است، ما مطالعات کمی و کیفی را تشویق می کنیم. تحقیق به روش ترکیبی؛ و بررسی شواهد و سنتز. از مقالات نظری و گفتمانی نیز استقبال می شود، اما باید از قبل با سردبیر تماس بگیرید.

آموزش بهداشت پوشش محرک و واضحی از بحث‌ها، نگرانی‌ها، مداخلات و ابتکارات جاری ارائه می‌کند و شواهد، تحقیقات، اطلاعات و ایده‌های فراوانی را برای اطلاع‌رسانی و الهام بخشیدن به کسانی که در تئوری و عمل آموزش بهداشت هستند، ارائه می‌دهد. آموزش بهداشت نقش مهمی در ایجاد یک محیط اجتماعی، روانی و فیزیکی سالم، فراگیر و عادلانه دارد.

مناطق مورد علاقه معمولی عبارتند از:

آموزش بهداشت در عصر دیجیتال
آموزش بهداشت در محیط ها – مدارس، دانشگاه ها، محل کار، زندان ها
رویکردهای بازاریابی اجتماعی
سواد سلامت انتقادی
متخصصان بهداشت به عنوان مربیان
ارتباطات سلامت

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید