نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Higher Education Quarterly
انگلستان | کشور |
0951-5224 | ISSN |
1468-2273 | e-ISSN |
1947 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Higher Education Quarterly ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
فصلنامه آموزش عالی یک مجله علمی بین المللی است که در زمینه سیاست، سازمان، رهبری، حکمرانی، مدیریت و حرفه های آموزش عالی منتشر می شود. به منظور در نظر گرفتن، مقالات، از یک سو، نیاز به تکیه بر نظریه ها و روش شناسی های صحیح دارند. از سوی دیگر، آنها باید به بحث های معاصر در مورد آموزش عالی کمک کنند. ما از مقالات آکادمیک با کیفیت بالا که دارای پتانسیل تأثیرگذاری بر سیاست و عمل هستند استقبال می کنیم.
فصلنامه آموزش عالی در رابطه با نظریه ها، مفاهیم و روش شناسی ها التقاطی است، زیرا هدف آن توسعه درک ما از آموزش عالی و چالش های فعلی آن از رویکردهای گوناگون است. نویسندگان موظفند تحقیقات خود را در زمینه بین المللی زمینه سازی کنند. ما معمولاً مطالعات موردی واحدی را منتشر نمی کنیم. رویکردهای مقایسه ای ممکن است شامل تحلیل های مقطعی، طولی و بین المللی باشد و می تواند بر اساس داده های کمی و کیفی باشد.
نسخه های خطی، مفهومی یا تجربی، باید به طور مشخص 6000-7000 کلمه شامل جداول، شکل ها و منابع باشد. دادهها، بهطور مناسب ناشناس، باید در صورت درخواست در فرآیند بررسی یا برای اهداف تکرارپذیری در دسترس قرار گیرند.
ارسالهایی که برای موفقیت در فرآیند بررسی به اندازه کافی قوی در نظر گرفته نمیشوند معمولاً ظرف دو هفته رد میشوند.
کلید واژه ها
مطالعات آموزش عالی، سیاست، سازمان، رهبری، مدیریت، حرفه دانشگاهی و مشاغل