تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Higher Education Quarterly



Higher Education Quarterly

انگلستان
کشور
0951-5224
ISSN
1468-2273
e-ISSN
1947 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Higher Education Quarterly ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

فصلنامه آموزش عالی یک مجله علمی بین المللی است که در زمینه سیاست، سازمان، رهبری، حکمرانی، مدیریت و حرفه های آموزش عالی منتشر می شود. به منظور در نظر گرفتن، مقالات، از یک سو، نیاز به تکیه بر نظریه ها و روش شناسی های صحیح دارند. از سوی دیگر، آنها باید به بحث های معاصر در مورد آموزش عالی کمک کنند. ما از مقالات آکادمیک با کیفیت بالا که دارای پتانسیل تأثیرگذاری بر سیاست و عمل هستند استقبال می کنیم.
فصلنامه آموزش عالی در رابطه با نظریه ها، مفاهیم و روش شناسی ها التقاطی است، زیرا هدف آن توسعه درک ما از آموزش عالی و چالش های فعلی آن از رویکردهای گوناگون است. نویسندگان موظفند تحقیقات خود را در زمینه بین المللی زمینه سازی کنند. ما معمولاً مطالعات موردی واحدی را منتشر نمی کنیم. رویکردهای مقایسه ای ممکن است شامل تحلیل های مقطعی، طولی و بین المللی باشد و می تواند بر اساس داده های کمی و کیفی باشد.
نسخه های خطی، مفهومی یا تجربی، باید به طور مشخص 6000-7000 کلمه شامل جداول، شکل ها و منابع باشد. داده‌ها، به‌طور مناسب ناشناس، باید در صورت درخواست در فرآیند بررسی یا برای اهداف تکرارپذیری در دسترس قرار گیرند.
ارسال‌هایی که برای موفقیت در فرآیند بررسی به اندازه کافی قوی در نظر گرفته نمی‌شوند معمولاً ظرف دو هفته رد می‌شوند.

کلید واژه ها
مطالعات آموزش عالی، سیاست، سازمان، رهبری، مدیریت، حرفه دانشگاهی و مشاغل

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید