نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Human Systems Management
هلند | کشور |
0167-2533 | ISSN |
1875-8703 | e-ISSN |
1980 تا کنون | مدت فعالیت |
IOS Press | ناشر |
content.iospress.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Human Systems Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مدیریت سیستمهای انسانی (HSM) یک مجله بینرشتهای، بینالمللی با داوری است که بینش علمی کاربردی و کاربردی را در زمینه بازآفرینی سازمانهای تجاری، جامعه مدنی و دولتی از طریق توسعه پایدار فرآیندها و ساختارهای با فناوری بالا ارائه میکند. این مجله با پایبندی به عالیترین آرمانهای مدنی، اخلاقی و اخلاقی، پارادایم نوظهور انسانمحور-اجتماعی-مرکزی سیستمهای انسانی اجتماعی را به جای دیدگاههای فراگیر مکانیکی و ارگانیسمی یا شرکتگرایی قرون وسطایی درباره گذشته اخیر بشر ترویج میکند.
هدفمندی و دامنه
استقلال مدیریت، توانایی، فرهنگ، تسلط، فرآیندها، هدفمندی، مهارتها، ساختار و فناوری اغلب تعیین میکند که کدام سازمانهای انسانی واقعاً سیستمهای اجتماعی هستند، در حالی که سایرین اینطور نیستند. HSM به دنبال کمک به تبدیل سازمانهای انسانی به سیستمهای اجتماعی واقعی، عاری از بیماریهای بوروکراتیک، همراه با دو جنبه اساسی، جدایی ناپذیر و در عین حال مکمل مدیریت مدرن است:
الف) مدیریت سیستمهای انسانی اجتماعی: تسلط، علم و فناوری مدیریت، از جمله مدیریت خود، تلاش برای اثربخشی استراتژیک، تجاری و عملکردی، کارایی و بهرهوری، از طریق فناوری با کیفیت و بالا، یعنی قابلیتها و شایستگیهایی که فقط سیستم های انسانی واقعاً اجتماعی ایجاد و استفاده می کنند و
ب) مدیریت سیستم های انسانی اجتماعی: توانمندسازی انسان ها برای تشکیل تیم ها، جوامع و جوامع خلاق از طریق خودمختاری، تسلط و هدفمندی، هم در سطح شخصی و هم در سطح دانشگاهی، در حالی که با مشارکت مردم، پتانسیل خلاق، مبتکر و نوآورانه افراد را تسریع می کند. در تصمیم گیری های شرکتی، تجاری و عملکردی.
شکاف بین ایدههای نوآورانهای که سیستمهای انسانی اجتماعی در کلاس جهانی ایجاد و استفاده میکنند و آنچه برخی از مجلات تجاری متعارف ارائه میدهند، بسیار زیاد است. این دومی اغلب مربوط به شیوههایی است که قبلاً رد شدهاند، در حالی که برنامههای درسی منسوخ مدارس تجاری این وضعیت مشکلساز را تقویت میکنند.