تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Human Systems Management


هلند
کشور
0167-2533
ISSN
1875-8703
e-ISSN
1980 تا کنون
مدت فعالیت
IOS Press
ناشر
content.iospress.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Human Systems Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مدیریت سیستم‌های انسانی (HSM) یک مجله بین‌رشته‌ای، بین‌المللی با داوری است که بینش علمی کاربردی و کاربردی را در زمینه بازآفرینی سازمان‌های تجاری، جامعه مدنی و دولتی از طریق توسعه پایدار فرآیندها و ساختارهای با فناوری بالا ارائه می‌کند. این مجله با پایبندی به عالی‌ترین آرمان‌های مدنی، اخلاقی و اخلاقی، پارادایم نوظهور انسان‌محور-اجتماعی-مرکزی سیستم‌های انسانی اجتماعی را به جای دیدگاه‌های فراگیر مکانیکی و ارگانیسمی یا شرکت‌گرایی قرون وسطایی درباره گذشته اخیر بشر ترویج می‌کند.

هدفمندی و دامنه
استقلال مدیریت، توانایی، فرهنگ، تسلط، فرآیندها، هدفمندی، مهارت‌ها، ساختار و فناوری اغلب تعیین می‌کند که کدام سازمان‌های انسانی واقعاً سیستم‌های اجتماعی هستند، در حالی که سایرین اینطور نیستند. HSM به دنبال کمک به تبدیل سازمان‌های انسانی به سیستم‌های اجتماعی واقعی، عاری از بیماری‌های بوروکراتیک، همراه با دو جنبه اساسی، جدایی ناپذیر و در عین حال مکمل مدیریت مدرن است:

الف) مدیریت سیستم‌های انسانی اجتماعی: تسلط، علم و فناوری مدیریت، از جمله مدیریت خود، تلاش برای اثربخشی استراتژیک، تجاری و عملکردی، کارایی و بهره‌وری، از طریق فناوری با کیفیت و بالا، یعنی قابلیت‌ها و شایستگی‌هایی که فقط سیستم های انسانی واقعاً اجتماعی ایجاد و استفاده می کنند و

ب) مدیریت سیستم های انسانی اجتماعی: توانمندسازی انسان ها برای تشکیل تیم ها، جوامع و جوامع خلاق از طریق خودمختاری، تسلط و هدفمندی، هم در سطح شخصی و هم در سطح دانشگاهی، در حالی که با مشارکت مردم، پتانسیل خلاق، مبتکر و نوآورانه افراد را تسریع می کند. در تصمیم گیری های شرکتی، تجاری و عملکردی.

شکاف بین ایده‌های نوآورانه‌ای که سیستم‌های انسانی اجتماعی در کلاس جهانی ایجاد و استفاده می‌کنند و آنچه برخی از مجلات تجاری متعارف ارائه می‌دهند، بسیار زیاد است. این دومی اغلب مربوط به شیوه‌هایی است که قبلاً رد شده‌اند، در حالی که برنامه‌های درسی منسوخ مدارس تجاری این وضعیت مشکل‌ساز را تقویت می‌کنند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید