تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Informatics In Education


لیتوانی
کشور
1648-5831
ISSN
2335-8971
e-ISSN
2006 تا کنون
مدت فعالیت
Institute of Mathematics and Informatics
ناشر
www.mii.lt
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Informatics in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

INFORMATICS IN EDUCATION مقالات اصلی را در مورد مطالعات نظری، تجربی و روش‌شناسی در زمینه‌های آموزش انفورماتیک (علوم رایانه) و کاربردهای آموزشی فناوری اطلاعات، از آموزش ابتدایی تا عالی منتشر می‌کند. مطالعات تحقیقاتی چند رشته‌ای که درک ما را از چگونگی تبدیل نوآوری‌های نظری و فناوری به عمل آموزشی افزایش می‌دهند، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند. ما به ویژه به کار در مرزها علاقه مندیم، هم در مرزهای انفورماتیک و هم در زمینه آموزش.
موضوعات تحت پوشش INFORMATICS IN EDUCATION در جنبه های مختلف تحقیقات آموزش انفورماتیک (علوم رایانه) از جمله:
مطالعات تجربی، از جمله تدوین رویکردهای مختلف برای آموزش موضوعات مختلف، مطالعه در دسترس بودن مفاهیم مختلف در یک سن معین، اندازه‌گیری انتقال دانش و مهارت‌های توسعه‌یافته، پرداختن به مسائل جنسیتی و غیره.
تحقیقات آماری در مورد کلان داده‌های مرتبط با فعالیت‌های انفورماتیک (علوم رایانه) از جمله به عنوان مثال. تحقیق در مورد ارزیابی، آموزش آنلاین، مسابقات و غیره
مهندسی آموزشی عمدتاً بر توسعه توالی های تدریس اصلی با کیفیت بالا موضوعات مختلف انفورماتیک (علوم رایانه) متمرکز است که راه های جدید و موفقی را برای انتقال دانش و توسعه تفکر محاسباتی ارائه می دهد.
یادگیری ماشینی رفتار دانش آموزان از جمله استفاده از فناوری اطلاعات برای مشاهده دانش آموزان در فرآیند یادگیری و کشف خوشه های کار آنها
طراحی و ارزشیابی ابزارهای آموزشی که فناوری اطلاعات را به شیوه های جدید به کار می گیرد.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید