تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Innovative Higher Education



Innovative Higher Education

هلند
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
0742-5627
ISSN
1573-1758
e-ISSN
1983 تا 2002 و 2004 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
link.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Innovative Higher Education یک مجله علمی با داوری است که می کوشد ایده های تازه در آموزش عالی را به شیوه ای ساده و خواندنی بسته بندی کند. چهار هدف اصلی آموزش عالی نوآورانه عبارتند از: (1) ارائه توصیف ها و ارزیابی های نوآوری های جاری و ایده های جدید تحریک آمیز با ارتباط برای اقدام فراتر از زمینه های فوری در آموزش عالی. (2) تمرکز بر تأثیر چنین نوآوری هایی بر تدریس و دانش آموزان. (3) با حفظ انعطاف‌پذیری در انتخاب موضوعاتی که برای مجله مناسب تلقی می‌شوند، به اشکال متنوعی از بورسیه‌ها و روش‌های تحقیق باز باشند. و (4) ایجاد تعادل بین عمل و تئوری با ارائه نسخه های خطی به شیوه ای خواندنی و علمی برای اساتید و مدیران در جامعه دانشگاهی.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید