نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Innovative Higher Education
هلند | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
0742-5627 | ISSN |
1573-1758 | e-ISSN |
1983 تا 2002 و 2004 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
link.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Innovative Higher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Innovative Higher Education یک مجله علمی با داوری است که می کوشد ایده های تازه در آموزش عالی را به شیوه ای ساده و خواندنی بسته بندی کند. چهار هدف اصلی آموزش عالی نوآورانه عبارتند از: (1) ارائه توصیف ها و ارزیابی های نوآوری های جاری و ایده های جدید تحریک آمیز با ارتباط برای اقدام فراتر از زمینه های فوری در آموزش عالی. (2) تمرکز بر تأثیر چنین نوآوری هایی بر تدریس و دانش آموزان. (3) با حفظ انعطافپذیری در انتخاب موضوعاتی که برای مجله مناسب تلقی میشوند، به اشکال متنوعی از بورسیهها و روشهای تحقیق باز باشند. و (4) ایجاد تعادل بین عمل و تئوری با ارائه نسخه های خطی به شیوه ای خواندنی و علمی برای اساتید و مدیران در جامعه دانشگاهی.