| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Innovative Higher Education
| هلند | کشور |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| 0742-5627 | ISSN |
| 1573-1758 | e-ISSN |
| 1983 تا 2002 و 2004 تا کنون | مدت فعالیت |
| Springer Nature | ناشر |
| link.springer.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Innovative Higher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Innovative Higher Education یک مجله علمی با داوری است که می کوشد ایده های تازه در آموزش عالی را به شیوه ای ساده و خواندنی بسته بندی کند. چهار هدف اصلی آموزش عالی نوآورانه عبارتند از: (1) ارائه توصیف ها و ارزیابی های نوآوری های جاری و ایده های جدید تحریک آمیز با ارتباط برای اقدام فراتر از زمینه های فوری در آموزش عالی. (2) تمرکز بر تأثیر چنین نوآوری هایی بر تدریس و دانش آموزان. (3) با حفظ انعطافپذیری در انتخاب موضوعاتی که برای مجله مناسب تلقی میشوند، به اشکال متنوعی از بورسیهها و روشهای تحقیق باز باشند. و (4) ایجاد تعادل بین عمل و تئوری با ارائه نسخه های خطی به شیوه ای خواندنی و علمی برای اساتید و مدیران در جامعه دانشگاهی.