نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Interactive Technology And Smart Education
انگلستان | کشور |
1741-5659 | ISSN |
1758-8510 | e-ISSN |
2004 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emerald.com | سایت مجله |
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است. | |
1758-8510 | (ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN |
1741-5659 | (ثبت شده در اسکوپوس) e-ISSN |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Interactive Technology and Smart Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
فناوری تعاملی و آموزش هوشمند (ITSE) یک مجله چند رشتهای و با داوری همتا است که یک انجمن مجزا برای ترویج ویژه رویکردهای نوآوری و تحقیقات مشارکتی فراهم میکند.
اصطلاحات زیر همانطور که در متن این مجله استفاده می شود تعریف شده است:
فناوری تعاملی به تمام اشکال فناوری دیجیتال اشاره دارد، همانطور که در بالا توضیح داده شد، با تاکید بر نوآوری و رویکردهای انسان محور/کاربر.
-آموزش هوشمند "SMART" به عنوان مخفف استفاده می شود که به فناوری تعاملی اشاره می کند که رویکردی انعطاف پذیرتر و متناسب تر را برای برآورده کردن نیازهای فردی مختلف با "حساس، قابل مدیریت، سازگار، پاسخگو و به موقع" به استراتژی های آموزشی مربیان و یادگیرندگان ارائه می دهد. نیازهای آموزشی و اجتماعی».
-مقالاتی دعوت می شوند که استفاده نوآورانه از فناوری های آموزشی را که فناوری تعاملی را به طور کلی و کاربردهای آن در آموزش را به طور خاص پیش می برد، بررسی می کند.
هدف این مجله با ترویج تحقیقات طراحی، اقدام پژوهی و ارزیابی مستمر به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از چرخه توسعه راهحلها/سیستمهای قابل استفاده، پر کردن شکافها در این زمینه است.