تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Intercultural Education



Intercultural Education

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1467-5986
ISSN
1469-8439
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Intercultural Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 CiteScore 1.3 - مقادیر از Scopus   آموزش بین فرهنگی یک انجمن جهانی برای تجزیه و تحلیل مسائل مربوط به آموزش در جوامع متکثر است. این به متخصصان آموزشی دانش و اطلاعاتی را ارائه می دهد که می تواند به آنها در مشارکت در تحلیل انتقادی و اجرای آموزش بین فرهنگی کمک کند. موضوعات تحت پوشش عبارتند از: مسائل اصطلاحی، آموزش و جامعه چند فرهنگی امروز، ارتباطات بین فرهنگی، حقوق بشر و آموزش ضد نژادپرستی، کثرت گرایی و تنوع در چارچوبی دموکراتیک، کثرت گرایی در کشورهای پسا کمونیستی و پسااستعماری، مهاجرت و مسائل اقلیت های بومی. ، مسائل پناهندگان، مسائل مربوط به خط مشی زبان، برنامه درسی و سازماندهی کلاس درس، و توسعه مدرسه. بیانیه بررسی همتایان: تمامی مقالات پژوهشی این مجله تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. همه ارسال‌ها از طریق غربالگری ویرایشگر اولیه و داوری ناشناس توسط حداقل یک متخصص در این زمینه انجام می‌شوند. در تمام مواردی که قضاوت روشنی برای انتشار یا رد وجود ندارد، کارشناس دوم نیز مقاله را بررسی می کند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید