نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Interdisciplinary Journal Of Problem-based Learning
آمریکا | کشور |
1541-5015 | ISSN |
1541-5015 | e-ISSN |
2015 تا کنون | مدت فعالیت |
Purdue University Press | ناشر |
docs.lib.purdue.edu | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بین رشته ای یادگیری مبتنی بر مشکل (IJPBL) یک خروجی جهانی برای بورس تحصیلی PBL خواهد بود که نشان دهنده برتری در کشف و ترویج آموزش آموزشی تحول آفرین است. IJPBL دسترسی به جدیدترین تحقیقات و عملکردهای مرتبط با آموزش PBL را فراهم می کند، بنابراین تلاش های محققان و متخصصان PBL را افزایش می دهد.
مأموریت IJPBL انتشار تحقیقات دقیق است که نشان دهنده رشته های مختلف مرتبط با یادگیری مبتنی بر مشکل است. درگیر کردن دانشمندان کلیدی و نوظهور در بحث مهم در مورد مسائل کلیدی پیش روی محققان و متخصصان PBL ارائه اطلاعات به روز به محققان و متخصصان برای تحقیق و آموزش PBL جدید هستند و آنها را قادر می سازد تا به شکاف های فعلی در ادبیات رسیدگی کنند و/یا محیط ها و شیوه های یادگیری فعلی را تغییر دهند.