تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Interdisciplinary Journal Of Problem-based Learning


آمریکا
کشور
1541-5015
ISSN
1541-5015
e-ISSN
2015 تا کنون
مدت فعالیت
Purdue University Press
ناشر
docs.lib.purdue.edu
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بین رشته ای یادگیری مبتنی بر مشکل (IJPBL) یک خروجی جهانی برای بورس تحصیلی PBL خواهد بود که نشان دهنده برتری در کشف و ترویج آموزش آموزشی تحول آفرین است. IJPBL دسترسی به جدیدترین تحقیقات و عملکردهای مرتبط با آموزش PBL را فراهم می کند، بنابراین تلاش های محققان و متخصصان PBL را افزایش می دهد.
مأموریت IJPBL انتشار تحقیقات دقیق است که نشان دهنده رشته های مختلف مرتبط با یادگیری مبتنی بر مشکل است. درگیر کردن دانشمندان کلیدی و نوظهور در بحث مهم در مورد مسائل کلیدی پیش روی محققان و متخصصان PBL ارائه اطلاعات به روز به محققان و متخصصان برای تحقیق و آموزش PBL جدید هستند و آنها را قادر می سازد تا به شکاف های فعلی در ادبیات رسیدگی کنند و/یا محیط ها و شیوه های یادگیری فعلی را تغییر دهند.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید