تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Education Journal-comparative Perspectives


استرالیا
کشور
1443-1475
ISSN
2202-493X
e-ISSN
1999 تا 2008 و 2011 تا کنون
مدت فعالیت
University of Sydney
ناشر
openjournals.library.sydney.edu.au
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Education Journal ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بین المللی آموزش: دیدگاه های مقایسه ای (IEJ) تحقیقات اصلی را در مورد تئوری، سیاست و عمل آموزشی منتشر می کند. ما تحقیقاتی را در مورد تمام مراحل و اشکال آموزش منتشر می کنیم. به عنوان یک مجله آموزش تطبیقی، ما به ویژه به کارهایی علاقه مندیم که به طور صریح یا ضمنی مقایسه ای باشند. تحقیقات تطبیقی ​​صریح شامل مطالعات بین ملی یا مطالعاتی است که پدیده های آموزشی را در طیف وسیعی از کشورها مقایسه می کنند. تحقیق تطبیقی ​​ضمنی معمولاً به معنای مطالعات موردی کشوری است که به یک چارچوب مقایسه ای بزرگتر در مورد موضوع کمک می کند. چنین مطالعاتی باید نشان دهد که چگونه مورد خاص از نظر نظری برای خوانندگان خارج از کشور معین مرتبط است. مطالعاتی که چنین منطق زمینه‌ای و نظری را شامل نمی‌شوند، اغلب در مجلاتی مناسب‌تر هستند که در موضوع مورد نظر تخصص دارند (به عنوان مثال، مجلات در مورد آموزش علوم، روان‌شناسی آموزشی، و غیره).

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید