نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
International Education Journal-comparative Perspectives
استرالیا | کشور |
1443-1475 | ISSN |
2202-493X | e-ISSN |
1999 تا 2008 و 2011 تا کنون | مدت فعالیت |
University of Sydney | ناشر |
openjournals.library.sydney.edu.au | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Education Journal ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بین المللی آموزش: دیدگاه های مقایسه ای (IEJ) تحقیقات اصلی را در مورد تئوری، سیاست و عمل آموزشی منتشر می کند. ما تحقیقاتی را در مورد تمام مراحل و اشکال آموزش منتشر می کنیم. به عنوان یک مجله آموزش تطبیقی، ما به ویژه به کارهایی علاقه مندیم که به طور صریح یا ضمنی مقایسه ای باشند. تحقیقات تطبیقی صریح شامل مطالعات بین ملی یا مطالعاتی است که پدیده های آموزشی را در طیف وسیعی از کشورها مقایسه می کنند. تحقیق تطبیقی ضمنی معمولاً به معنای مطالعات موردی کشوری است که به یک چارچوب مقایسه ای بزرگتر در مورد موضوع کمک می کند. چنین مطالعاتی باید نشان دهد که چگونه مورد خاص از نظر نظری برای خوانندگان خارج از کشور معین مرتبط است. مطالعاتی که چنین منطق زمینهای و نظری را شامل نمیشوند، اغلب در مجلاتی مناسبتر هستند که در موضوع مورد نظر تخصص دارند (به عنوان مثال، مجلات در مورد آموزش علوم، روانشناسی آموزشی، و غیره).