نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal For Educational Integrity
انگلستان | کشور |
1833-2595 | ISSN |
1833-2595 | e-ISSN |
2015 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
edintegrity.biomedcentral.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal for Educational Integrity ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
این مجله بستری را برای مربیان در تمام بخشها فراهم میکند تا در مورد مسائل در زمینه چند رشتهای یکپارچگی آموزشی تحقیق کنند. علاوه بر این، IJEI فرصتی را برای محققان و متخصصان فراهم می کند تا در زمینه نسبتاً جدید یکپارچگی آموزشی نقش رهبری را ایفا کنند.
IJEI یک مجله بین المللی داوری است که در آن تحقیقات در مورد یکپارچگی آموزشی در قالبی در دسترس و مقرون به صرفه منتشر می شود. این مجله خوانندگان را به چالش می کشد تا ماهیت در حال تغییر آموزش در یک محیط جهانی شده و تأثیری که مفاهیم یکپارچگی آموزشی بر مسائل آموزشی، استانداردهای آکادمیک، درک بین فرهنگی و برابری دارد را در نظر بگیرند.
مقالات مورد علاقه خوانندگان IJEI ممکن است شامل موارد زیر باشد اما محدود به آنها نیست زیرا به درستی آموزشی مربوط می شود: سرقت ادبی، تقلب، صداقت تحصیلی، کدهای افتخار، آموزش و یادگیری، صداقت سازمانی و انگیزه دانش آموز. موارد ارسالی ممکن است شامل تحقیقات اصلی (از جمله تحقیقات شاغل)، بحث های نظری و مقالات مروری باشد.