تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal For Research In Vocational Education And Training-ijrvet


آلمان
کشور
2197-8638
ISSN
2197-8646
e-ISSN
2014 تا کنون
مدت فعالیت
European Research Network Vocational Education and Training
ناشر
journals.sub.uni-hamburg.de
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه مجلات JCR ذکر نشده است و در این لیست موجود نیست. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal for Research in Vocational Education and Training ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

IJRVET همه موضوعات تحقیقات مرتبط با VET از آموزش پیش از حرفه ای (PVE)، آموزش و آموزش حرفه ای اولیه (IVET) و حرفه و آموزش فنی (CTE) تا آموزش نیروی کار (WE)، توسعه منابع انسانی (HRD)، آموزش حرفه ای را پوشش می دهد. و آموزش (PET) و آموزش و آموزش حرفه ای مداوم (CVET). برخی از موضوعات در این حوزه ها به شرح زیر است:

مقایسه فرهنگ های VET و حاکمیت سیستم های VET
چارچوب های صلاحیت ها، آموزش و پرورش مبتنی بر شایستگی، و ارزیابی شایستگی
یادگیری مبتنی بر کار، تطبیق مهارت ها و کارآموزی
توسعه حرفه ای معلمان و مربیان
مشاغل VET، انتقال از مدرسه به محل کار، راهنمایی و مشاوره حرفه ای
مهارت های سبز، مشاغل سبز، سبز کردن آموزش فنی و حرفه ای و توسعه پایدار
مسائل اجتماعی در VET و تاثیر اجتماعی VET
مهارت های عرضی و مهارت های قابل انتقال
پشتیبانی آموزشی توسط رسانه های دیجیتال
دیجیتالی شدن کار و یادگیری، صنعت 4.0 و اینترنت صنعتی اشیا
نفوذپذیری سیستم آموزشی، مدارک ترکیبی و مطالعات دوگانه
تاریخچه VET.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید