تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Automotive And Mechanical Engineering


مالزی
کشور
2229-8649
ISSN
2180-1606
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
The Automotive Engineering Centre (AEC), Universiti Malaysia Pahang
ناشر
journal.ump.edu.my
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Automotive and Mechanical Engineering ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

IJAME انجمنی را برای ارتباطات تحقیقاتی با کیفیت بالا فراهم می کند و به تمام جنبه های اطلاعات تجربی اصلی بر اساس نظریه و کاربردهای آنها می پردازد. این مجله از همه مشارکت‌های کسانی که مایل به گزارش پیشرفت‌های جدید در زمینه‌های مهندسی خودرو و مکانیک در حوزه‌های زیر هستند، استقبال می‌کند.
-موتور/فناوری انتشار
بدنه و ایمنی خودرو
دینامیک خودرو -
الکترونیک خودرو -
انرژی جایگزین-
تبدیل انرژی-
سوخت ها و روان کننده ها -
احتراق و جریانهای واکنشی-
فن آوری های انرژی های نو و تجدیدپذیر-
سیستم های الکتریکی خودرو
مواد خودرو -
گیربکس خودرو -
آلودگی و کنترل خودرو
تعمیر و نگهداری خودرو-
وسایل نقلیه هوشمند/سیستم های حمل و نقل-
پیل سوختی، هیبریدی، خودروی الکتریکی و
سایر رشته های مهندسی خودرو
مدیریت مهندسی /TQM-
انتقال حرارت و جرم
مهندسی سیالات و حرارت
CAE/FEA/CAD/CFD-
مکانیک مهندسی-
مدلسازی و شبیه سازی
متالورژی/مهندسی مواد-
مکانیک کاربردی-
ترمودینامیک -
ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی -
مکاترونیک-
کنترل خودکار-
طراحی و بهینه سازی چند رشته ای -
مکانیک و دینامیک سیالات-
ماشین آلات حرارتی سیالات-
مکانیک تجربی و محاسباتی -
اندازه گیری و ابزار دقیق -
HVAC-
سیستم های تولیدی-
پردازش مواد-
سر و صدا و ارتعاش -
مواد کامپوزیت و پلیمری-
مهندسی بیومکانیک-
مکانیک خستگی و شکست -
طراحی اجزای ماشین -
توربین گازی-
مهندسی نیروگاه-
هوش مصنوعی/شبکه ​​عصبی-
سیستم های رباتیک
انرژی خورشیدی-
متالورژی پودر و سرامیک های فلزی -
سیستم های گسسته -
تحلیل غیر خطی
تحلیل ساختاری-
تریبولوژی -
مواد مهندسی-
سیستم های مکانیکی و فناوری
سیستم های پنوماتیک و هیدرولیک -
تجزیه و تحلیل شکست -
هر موضوع مرتبط دیگر


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید