نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Cognitive Research In Science Engineering And Education-ijcrsee
صربستان | کشور |
2334-847X | ISSN |
2334-8496 | e-ISSN |
2013 تا کنون | مدت فعالیت |
Association for the Development of Science, Engineering and Education | ناشر |
ijcrsee.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بین المللی تحقیقات شناختی در علوم، مهندسی و آموزش (IJCRSEE) یک مجله بین المللی، با کیفیت بالا و با دسترسی آزاد است که مقالاتی را در تمام زمینه های علوم شناختی، ادراک، درک زبان طبیعی، استنتاج، فرآیندهای حافظه، یادگیری، مشکلات منتشر می کند. حل، برنامه ریزی، ارتباط گرایی، و سایر زمینه های نگرانی میان رشته ای مربوط به آموزش، تربیت و روانشناسی.
همه مقالات به زبان انگلیسی منتشر شده و تحت یک فرآیند بررسی همتا هستند.
دامنه IJCRSEE بر تحقیقات شناختی هم در موضوعات تحت پوشش و هم در دیدگاه انضباطی متمرکز است:
-پژوهش شناختی در آموزش و پرورش
-آموزش شناختی
-روانشناسی شناختی
-روان زبانشناسی
-زبان شناسی شناختی
-مطالعات فرهنگ شناختی
-نوروفیزیولوژی شناختی
- جنبه های شناختی: فرهنگ ورزش
-جنبه های شناختی: روش شناسی دانش
-پردازش متن و فناوری های شناختی
-توسعه برنامه درسی
-توسعه محیط یادگیری
-اداره آموزش و پرورش
-روانشناسی آموزشی
-فناوری آموزشی
-تحصیلات ابتدایی
-مدل های آموزشی نوآورانه
-پلتفرم های سیستم های یادگیری
-آموزش رسانه ای
-آموزش علوم
-تکنولوژی های آموزش و یادگیری
هدف اصلی این مجله بحث در مورد چشم اندازها و نوآوری های جهانی در مورد موضوعات اصلی علوم شناختی، انتشار نتایج علمی جدید تحقیقات علوم شناختی، از جمله مطالعات فرآیندهای شناختی، احساسات، ادراک، حافظه، تفکر، حل مسئله، برنامه ریزی، آموزش و تدریس، مطالعه زبان و آگاهی، نتایج مطالعه رشد شناختی انسان و شکلگیری مهارتهای شناختی اساسی در زندگی روزمره. این مجله به دنبال تحریک شروع تحقیقات و ایده های جدید در علوم شناختی به منظور ادغام و تعامل متخصصان بین المللی در توسعه علوم شناختی به عنوان دانش بین رشته ای است.