تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Cognitive Research In Science Engineering And Education-ijcrsee


صربستان
کشور
2334-847X
ISSN
2334-8496
e-ISSN
2013 تا کنون
مدت فعالیت
Association for the Development of Science, Engineering and Education
ناشر
ijcrsee.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بین المللی تحقیقات شناختی در علوم، مهندسی و آموزش (IJCRSEE) یک مجله بین المللی، با کیفیت بالا و با دسترسی آزاد است که مقالاتی را در تمام زمینه های علوم شناختی، ادراک، درک زبان طبیعی، استنتاج، فرآیندهای حافظه، یادگیری، مشکلات منتشر می کند. حل، برنامه ریزی، ارتباط گرایی، و سایر زمینه های نگرانی میان رشته ای مربوط به آموزش، تربیت و روانشناسی.

همه مقالات به زبان انگلیسی منتشر شده و تحت یک فرآیند بررسی همتا هستند.

دامنه IJCRSEE بر تحقیقات شناختی هم در موضوعات تحت پوشش و هم در دیدگاه انضباطی متمرکز است:

-پژوهش شناختی در آموزش و پرورش
-آموزش شناختی
-روانشناسی شناختی
-روان زبانشناسی
-زبان شناسی شناختی
-مطالعات فرهنگ شناختی
-نوروفیزیولوژی شناختی
- جنبه های شناختی: فرهنگ ورزش
-جنبه های شناختی: روش شناسی دانش
-پردازش متن و فناوری های شناختی
-توسعه برنامه درسی
-توسعه محیط یادگیری
-اداره آموزش و پرورش
-روانشناسی آموزشی
-فناوری آموزشی
-تحصیلات ابتدایی
-مدل های آموزشی نوآورانه
-پلتفرم های سیستم های یادگیری
-آموزش رسانه ای
-آموزش علوم
-تکنولوژی های آموزش و یادگیری
هدف اصلی این مجله بحث در مورد چشم اندازها و نوآوری های جهانی در مورد موضوعات اصلی علوم شناختی، انتشار نتایج علمی جدید تحقیقات علوم شناختی، از جمله مطالعات فرآیندهای شناختی، احساسات، ادراک، حافظه، تفکر، حل مسئله، برنامه ریزی، آموزش و تدریس، مطالعه زبان و آگاهی، نتایج مطالعه رشد شناختی انسان و شکل‌گیری مهارت‌های شناختی اساسی در زندگی روزمره. این مجله به دنبال تحریک شروع تحقیقات و ایده های جدید در علوم شناختی به منظور ادغام و تعامل متخصصان بین المللی در توسعه علوم شناختی به عنوان دانش بین رشته ای است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید