نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Continuing Engineering Education And Life-long Learning
انگلستان | کشور |
1560-4624 | ISSN |
1741-5055 | e-ISSN |
1986 و 1988 و 1990 تا کنون | مدت فعالیت |
Inderscience Publishers | ناشر |
www.inderscience.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
IJCEELL مجله آموزش مداوم مهندسی، یادگیری مادام العمر و توسعه حرفه ای برای دانشمندان، مهندسان و فناوران است. با آموزش مداوم و سازمان یادگیرنده، آزمایشگاههای مجازی، رسانههای دانش تعاملی، فناوریهای جدید برای ارائه آموزش و آموزش، پیشرفتهای آتی در آموزش مداوم مهندسی سروکار دارد. آموزش مداوم مهندسی و یادگیری مادام العمر در زمینه مدیریت و سیاست های دولت در رابطه با آموزش مداوم مهندسی و یادگیری مادام العمر. موضوعات تحت پوشش عبارتند از: رسانه های دانش تعاملی و مدیریت آنها. فن آوری های جدید برای ارائه آموزش؛ آموزش مداوم مهندسی و سازمان یادگیرنده؛ مطالعات موردی و تجربیات؛ آزمایشگاه های مجازی؛ ماهیت آموزش مداوم مهندسی؛ سیاست دولت؛ ادامه تحصیل مهندسی در رشته مدیریت؛ برنامه درسی و طراحی دوره؛ تحولات آینده: چالش ها، چشم اندازها، روندهای آینده