تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Continuing Engineering Education And Life-long Learning


انگلستان
کشور
1560-4624
ISSN
1741-5055
e-ISSN
1986 و 1988 و 1990 تا کنون
مدت فعالیت
Inderscience Publishers
ناشر
www.inderscience.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

IJCEELL مجله آموزش مداوم مهندسی، یادگیری مادام العمر و توسعه حرفه ای برای دانشمندان، مهندسان و فناوران است. با آموزش مداوم و سازمان یادگیرنده، آزمایشگاه‌های مجازی، رسانه‌های دانش تعاملی، فناوری‌های جدید برای ارائه آموزش و آموزش، پیشرفت‌های آتی در آموزش مداوم مهندسی سروکار دارد. آموزش مداوم مهندسی و یادگیری مادام العمر در زمینه مدیریت و سیاست های دولت در رابطه با آموزش مداوم مهندسی و یادگیری مادام العمر. موضوعات تحت پوشش عبارتند از: رسانه های دانش تعاملی و مدیریت آنها. فن آوری های جدید برای ارائه آموزش؛ آموزش مداوم مهندسی و سازمان یادگیرنده؛ مطالعات موردی و تجربیات؛ آزمایشگاه های مجازی؛ ماهیت آموزش مداوم مهندسی؛ سیاست دولت؛ ادامه تحصیل مهندسی در رشته مدیریت؛ برنامه درسی و طراحی دوره؛ تحولات آینده: چالش ها، چشم اندازها، روندهای آینده

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید