| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal Of Educational Psychology
| اسپانیا | کشور |
| 2014-3591 | ISSN |
| 2014-3591 | e-ISSN |
| 2018 تا کنون | مدت فعالیت |
| Hipatia Press | ناشر |
| hipatiapress.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Educational Psychology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بینالمللی روانشناسی تربیتی (IJEP) تحقیقات برتر در زمینه روانشناسی تربیتی را منتشر میکند که به دنبال کاربرد در زمینههای آموزشی گوناگون، رسمی و غیررسمی، و شامل سطوح مختلف تحصیلی و افراد در هر سنی است. مقالات منتشر شده در IJEP با مشکلات آموزشی مرتبط با جوامع علمی و آموزشی بین المللی و مشارکت آنها به عنوان ابزارهای علمی برای بهبود آموزش مدرسه و آموزش به طور کلی در رابطه با فرآیندها و نتایج می پردازد. هدف دوم IJEP انتشار آثار نظری است که ادبیات روانشناسی تربیتی را پیش می برد و خطوط جدیدی از تحقیقات را در این زمینه باز می کند.
IJEP مقالاتی را منتشر میکند که از دیدگاهها و روشهای مختلف، در درک فرآیندها، ابزارها، زمینهها و نتایج یادگیری مدرسه و غیر مدرسه عمیقتر میشوند. این کارها می تواند شامل تجزیه و تحلیل پویایی تعاملات کلاس درس، روابط بین یادگیری و توسعه، طراحی محیط های یادگیری موثر، فرآیندهای یادگیری در زمینه های غیر مدرسه (مانند خانه، خیابان، برنامه های بعد از مدرسه) باشد. ، ICT)، استفاده از گفتمان در آن زمینه ها، و تعامل بین یادگیری و هویت. این تحلیل ها برای در نظر گرفتن بعد فرهنگی فرآیندهای آموزش و یادگیری در جوامعی انجام می شود که به طور فزاینده ای متنوع هستند.
IJEP همچنین مروری بر کتابها و پایاننامههای اصلی که در کانون توجه و حوزه مجله قرار میگیرند و نشاندهنده سهم اصلی در این زمینه است، منتشر میکند.
این مجله در درجه اول برای محققین مورد توجه است، اما همچنین مورد توجه مسئولان اجرای نتایج تحقیقات علوم تربیتی است.