تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Educational Psychology


اسپانیا
کشور
2014-3591
ISSN
2014-3591
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Hipatia Press
ناشر
hipatiapress.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Educational Psychology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بین‌المللی روان‌شناسی تربیتی (IJEP) تحقیقات برتر در زمینه روان‌شناسی تربیتی را منتشر می‌کند که به دنبال کاربرد در زمینه‌های آموزشی گوناگون، رسمی و غیررسمی، و شامل سطوح مختلف تحصیلی و افراد در هر سنی است. مقالات منتشر شده در IJEP با مشکلات آموزشی مرتبط با جوامع علمی و آموزشی بین المللی و مشارکت آنها به عنوان ابزارهای علمی برای بهبود آموزش مدرسه و آموزش به طور کلی در رابطه با فرآیندها و نتایج می پردازد. هدف دوم IJEP انتشار آثار نظری است که ادبیات روانشناسی تربیتی را پیش می برد و خطوط جدیدی از تحقیقات را در این زمینه باز می کند.

IJEP مقالاتی را منتشر می‌کند که از دیدگاه‌ها و روش‌های مختلف، در درک فرآیندها، ابزارها، زمینه‌ها و نتایج یادگیری مدرسه و غیر مدرسه عمیق‌تر می‌شوند. این کارها می تواند شامل تجزیه و تحلیل پویایی تعاملات کلاس درس، روابط بین یادگیری و توسعه، طراحی محیط های یادگیری موثر، فرآیندهای یادگیری در زمینه های غیر مدرسه (مانند خانه، خیابان، برنامه های بعد از مدرسه) باشد. ، ICT)، استفاده از گفتمان در آن زمینه ها، و تعامل بین یادگیری و هویت. این تحلیل ها برای در نظر گرفتن بعد فرهنگی فرآیندهای آموزش و یادگیری در جوامعی انجام می شود که به طور فزاینده ای متنوع هستند.

IJEP همچنین مروری بر کتاب‌ها و پایان‌نامه‌های اصلی که در کانون توجه و حوزه مجله قرار می‌گیرند و نشان‌دهنده سهم اصلی در این زمینه است، منتشر می‌کند.

این مجله در درجه اول برای محققین مورد توجه است، اما همچنین مورد توجه مسئولان اجرای نتایج تحقیقات علوم تربیتی است.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید