نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Emotional Education
مالت | کشور |
2073-7629 | ISSN |
2073-7629 | e-ISSN |
2016 تا کنون | مدت فعالیت |
University of Malta | ناشر |
www.um.edu.mt | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Emotional Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
این یک مجله الکترونیکی بینالمللی با داوری است که فضایی را برای مقالات با کیفیت بالا و مبتنی بر تجربی در مورد مداخله و ارزیابی مؤثر در حوزه آموزش عاطفی فراهم میکند. این مجله دارای شماره های ویژه ای است که به موضوعات خاص در آموزش عاطفی اختصاص دارد و یک بخش بررسی کتاب دارد.
برخی از زمینه های مرتبط با پوشش مجله شامل هوش هیجانی، رشد اجتماعی و عاطفی، تاب آوری تحصیلی، سلامت اجتماعی و عاطفی، سواد اجتماعی و عاطفی، شایستگی اجتماعی و عاطفی، مشکلات اجتماعی، عاطفی و رفتاری، ارتقای سلامت در مدارس، سلامت روان در کودکان و جوانان، سلامت روان در مدارس، مدیریت رفتار و اصلاح رفتار، آموزش و یادگیری.