تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Engineering Pedagogy


آلمان
کشور
2192-4880
ISSN
2192-4880
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
International Association of Online Engineering
ناشر
online-journals.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Engineering Pedagogy ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بین المللی آموزش مهندسی (iJEP) یک مجله آنلاین مستقل و با داوری همتا است. این انجمن به عنوان یک انجمن بین المللی مرتبط با آموزش مهندسی عمل می کند که در حال حاضر چهار بار در سال منتشر می شود. از معلمان، مربیان و محققان و همچنین مدارس و مؤسسات دعوت می شود تا در مورد تحقیقات، تجربیات، ایده ها و دیدگاه های خود در زمینه آموزش مهندسی در سطح جهانی بحث کنند.

iJEP برای تمام جنبه های آموزش مهندسی باز است. زمینه های اصلی مورد علاقه عبارتند از:

-سبک های تدریس و یادگیری
روش ها، شیوه ها و فلسفه ها در مهندسی
ارزیابی-
اخلاق -
فراگیری-
پایداری-
یادگیری آنلاین و آزمایشگاهی-
تمرین حرفه ای-
ابعاد جهانی آموزش مهندسی/جهانی سازی-
مسائل کیفیت -
تربیت معلم فنی-
جوامع دانشجویی-
برنامه های درسی در سیستم کارشناسی و کارشناسی ارشد -
توسعه دانشکده-
یادگیری مادام العمر

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید