| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal Of Engineering Pedagogy
| آلمان | کشور |
| 2192-4880 | ISSN |
| 2192-4880 | e-ISSN |
| 2018 تا کنون | مدت فعالیت |
| International Association of Online Engineering | ناشر |
| online-journals.org | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Engineering Pedagogy ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بین المللی آموزش مهندسی (iJEP) یک مجله آنلاین مستقل و با داوری همتا است. این انجمن به عنوان یک انجمن بین المللی مرتبط با آموزش مهندسی عمل می کند که در حال حاضر چهار بار در سال منتشر می شود. از معلمان، مربیان و محققان و همچنین مدارس و مؤسسات دعوت می شود تا در مورد تحقیقات، تجربیات، ایده ها و دیدگاه های خود در زمینه آموزش مهندسی در سطح جهانی بحث کنند.
iJEP برای تمام جنبه های آموزش مهندسی باز است. زمینه های اصلی مورد علاقه عبارتند از:
-سبک های تدریس و یادگیری
روش ها، شیوه ها و فلسفه ها در مهندسی
ارزیابی-
اخلاق -
فراگیری-
پایداری-
یادگیری آنلاین و آزمایشگاهی-
تمرین حرفه ای-
ابعاد جهانی آموزش مهندسی/جهانی سازی-
مسائل کیفیت -
تربیت معلم فنی-
جوامع دانشجویی-
برنامه های درسی در سیستم کارشناسی و کارشناسی ارشد -
توسعه دانشکده-
یادگیری مادام العمر