نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Engineering Pedagogy
آلمان | کشور |
2192-4880 | ISSN |
2192-4880 | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
International Association of Online Engineering | ناشر |
online-journals.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Engineering Pedagogy ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بین المللی آموزش مهندسی (iJEP) یک مجله آنلاین مستقل و با داوری همتا است. این انجمن به عنوان یک انجمن بین المللی مرتبط با آموزش مهندسی عمل می کند که در حال حاضر چهار بار در سال منتشر می شود. از معلمان، مربیان و محققان و همچنین مدارس و مؤسسات دعوت می شود تا در مورد تحقیقات، تجربیات، ایده ها و دیدگاه های خود در زمینه آموزش مهندسی در سطح جهانی بحث کنند.
iJEP برای تمام جنبه های آموزش مهندسی باز است. زمینه های اصلی مورد علاقه عبارتند از:
-سبک های تدریس و یادگیری
روش ها، شیوه ها و فلسفه ها در مهندسی
ارزیابی-
اخلاق -
فراگیری-
پایداری-
یادگیری آنلاین و آزمایشگاهی-
تمرین حرفه ای-
ابعاد جهانی آموزش مهندسی/جهانی سازی-
مسائل کیفیت -
تربیت معلم فنی-
جوامع دانشجویی-
برنامه های درسی در سیستم کارشناسی و کارشناسی ارشد -
توسعه دانشکده-
یادگیری مادام العمر