نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Healthcare Management
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
2047-9700 | ISSN |
2047-9719 | e-ISSN |
2012 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Healthcare Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
از سال 2012، مجله مدیریت و بازاریابی در مراقبت های بهداشتی با عنوان جدید مجله بین المللی مدیریت مراقبت های بهداشتی منتشر می شود. مجله بین المللی مدیریت مراقبت های بهداشتی به تمام کسانی که مستقیماً در سازمان، ارائه، بازاریابی و مدیریت خدمات مراقبت های بهداشتی دخیل هستند یا درگیر آن هستند، در سطح استراتژیک و عملیاتی خدمت می کند. این انجمن یک انجمن بررسی شده برای انتشار جلسات توجیهی، بحث، تحقیقات کاربردی، مطالعات موردی، نظرات کارشناسان و تجزیه و تحلیل در مورد موضوعات کلیدی موثر بر مدیریت و بازاریابی این بخش فراهم می کند. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در یک محیط متلاطم سیاسی و اجتماعی با تقاضاهای فزاینده ای برای پیگیری برابری، کیفیت، پاسخگویی، کارایی و مقرون به صرفه بودن، وجود دارند. مدیریت و بازاریابی موثر این بخش در حال تبدیل شدن به یک حوزه مهم برای صنعت است. به این ترتیب، دامنه مجله به موضوعات مورد توجه ارائه دهندگان خدمات مراقبت های بهداشتی - چه در بخش خصوصی، قانونی یا داوطلبانه - می پردازد و به دنبال پوشش مدیریت و بازاریابی طیف کامل خدمات مراقبت های بهداشتی است. محتوای مجله به طیف متنوعی از رشتههایی میپردازد که مدیریت و بازاریابی خدمات مراقبتهای بهداشتی از آنها استفاده میکند و دامنه و اهداف بینالمللی آن تمرکز ویژهای بر مسائل مدیریتی ناشی از حرکت آزاد بیماران، سلامت الکترونیک، پزشکی شخصیسازی شده و چالشهای جدید مرتبط دارد. طراحی مدل درمانی برای هر بیمار. موضوعات مورد علاقه همچنین عبارتند از: • سیاست های بهداشتی جدید و در حال ظهور • ارائه خدمات مقرون به صرفه و کارآمد • بازاریابی مراقبت های بهداشتی • بازاریابی اجتماعی • توسعه و اصلاحات سیستم های مراقبت های بهداشتی • رفتارهای مرتبط با مراقبت های بهداشتی و انطباق • مدیریت بیماری • فناوری اطلاعات و ارتباطات • بیمار الکترونیکی سوابق • بودجه و امور مالی • مسائل کارکنان بهداشتی • جامعه عمومی • روابط رسانه ای نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.