تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Healthcare Management



International Journal Of Healthcare Management

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
2047-9700
ISSN
2047-9719
e-ISSN
2012 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

از سال 2012، مجله مدیریت و بازاریابی در مراقبت های بهداشتی با عنوان جدید مجله بین المللی مدیریت مراقبت های بهداشتی منتشر می شود. مجله بین المللی مدیریت مراقبت های بهداشتی به تمام کسانی که مستقیماً در سازمان، ارائه، بازاریابی و مدیریت خدمات مراقبت های بهداشتی دخیل هستند یا درگیر آن هستند، در سطح استراتژیک و عملیاتی خدمت می کند. این انجمن یک انجمن بررسی شده برای انتشار جلسات توجیهی، بحث، تحقیقات کاربردی، مطالعات موردی، نظرات کارشناسان و تجزیه و تحلیل در مورد موضوعات کلیدی موثر بر مدیریت و بازاریابی این بخش فراهم می کند. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در یک محیط متلاطم سیاسی و اجتماعی با تقاضاهای فزاینده ای برای پیگیری برابری، کیفیت، پاسخگویی، کارایی و مقرون به صرفه بودن، وجود دارند. مدیریت و بازاریابی موثر این بخش در حال تبدیل شدن به یک حوزه مهم برای صنعت است. به این ترتیب، دامنه مجله به موضوعات مورد توجه ارائه دهندگان خدمات مراقبت های بهداشتی - چه در بخش خصوصی، قانونی یا داوطلبانه - می پردازد و به دنبال پوشش مدیریت و بازاریابی طیف کامل خدمات مراقبت های بهداشتی است. محتوای مجله به طیف متنوعی از رشته‌هایی می‌پردازد که مدیریت و بازاریابی خدمات مراقبت‌های بهداشتی از آنها استفاده می‌کند و دامنه و اهداف بین‌المللی آن تمرکز ویژه‌ای بر مسائل مدیریتی ناشی از حرکت آزاد بیماران، سلامت الکترونیک، پزشکی شخصی‌سازی شده و چالش‌های جدید مرتبط دارد. طراحی مدل درمانی برای هر بیمار. موضوعات مورد علاقه همچنین عبارتند از: • سیاست های بهداشتی جدید و در حال ظهور • ارائه خدمات مقرون به صرفه و کارآمد • بازاریابی مراقبت های بهداشتی • بازاریابی اجتماعی • توسعه و اصلاحات سیستم های مراقبت های بهداشتی • رفتارهای مرتبط با مراقبت های بهداشتی و انطباق • مدیریت بیماری • فناوری اطلاعات و ارتباطات • بیمار الکترونیکی سوابق • بودجه و امور مالی • مسائل کارکنان بهداشتی • جامعه عمومی • روابط رسانه ای نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید