نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Hospitality & Tourism Administration
آمریکا | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1525-6480 | ISSN |
1525-6499 | e-ISSN |
2000 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Hospitality and Tourism Administration ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله International Journal of Hospitality & Tourism Administration یک مجله کاربردی، بینالمللی مدیریت مهماننوازی و گردشگری است که برای کمک به پزشکان و محققان در جریان آخرین پیشرفتها در این زمینه و همچنین تسهیل تبادل نظر طراحی شده است. این مجله که یک انجمن بین المللی هیجان انگیز و چالش برانگیز است، رویدادها و روندهای فعلی در صنعت را منعکس می کند. نیروهای پویای بازار مانند رقابت جهانی، تغییر انتظارات مشتری و فناوری ارتباطی جدید - همراه با چالشهای شغلی ناشی از ادغام مداوم صنعت و تجدید ساختار شرکت - یادگیری مستمر و به اشتراک گذاشتن ایدهها را الزامی میکنند. این مجله با ارائه اطلاعات ضروری و هوشمندانه در مورد مسائل مربوط به مهمان نوازی و گردشگری در سراسر جهان، این نیاز را تسهیل می کند. مجله International Journal of Hospitality & Tourism Administration مقالات داوری شده را در مورد بهترین شیوه های مدیریت مهمان نوازی و گردشگری، مطالعات تحقیقات کاربردی و بررسی انتقادی در مورد مسائل عمده تأثیرگذار بر بخش های مهمان نوازی و گردشگری منتشر می کند. دامنه ژورنال شامل اما نه محدود به موارد زیر است: مدیریت باشگاه خصوصی مدیریت رستوران مدیریت نوشیدنی مدیریت بازاریابی مدیریت منابع انسانی مدیریت انتظارات و تجربیات مهمانان نمونه های موردی جالب رفتار مصرف کننده مدیریت تنوع فرهنگی در محل کار و بازارهای مصرف کننده رابطه متقابل بین مهمان نوازی و گردشگری فناوری اطلاعات اتحادهای استراتژیک امنیت و ایمنی نگرش ساکنین نسبت به گردشگری و کیفیت زندگی میزبان خط مشی بررسی همتا: تمام مقالات ارسال شده به این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویرایشگر، توسط یک تا سه داور مورد بازبینی همتایان «دوگانه ناشناس» قرار میگیرند. دفتر انتشارات: Taylor & Francis Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.