تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Hospitality & Tourism Administration



International Journal Of Hospitality & Tourism Administration

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1525-6480
ISSN
1525-6499
e-ISSN
2000 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله International Journal of Hospitality & Tourism Administration یک مجله کاربردی، بین‌المللی مدیریت مهمان‌نوازی و گردشگری است که برای کمک به پزشکان و محققان در جریان آخرین پیشرفت‌ها در این زمینه و همچنین تسهیل تبادل نظر طراحی شده است. این مجله که یک انجمن بین المللی هیجان انگیز و چالش برانگیز است، رویدادها و روندهای فعلی در صنعت را منعکس می کند. نیروهای پویای بازار مانند رقابت جهانی، تغییر انتظارات مشتری و فناوری ارتباطی جدید - همراه با چالش‌های شغلی ناشی از ادغام مداوم صنعت و تجدید ساختار شرکت - یادگیری مستمر و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها را الزامی می‌کنند. این مجله با ارائه اطلاعات ضروری و هوشمندانه در مورد مسائل مربوط به مهمان نوازی و گردشگری در سراسر جهان، این نیاز را تسهیل می کند. مجله International Journal of Hospitality & Tourism Administration مقالات داوری شده را در مورد بهترین شیوه های مدیریت مهمان نوازی و گردشگری، مطالعات تحقیقات کاربردی و بررسی انتقادی در مورد مسائل عمده تأثیرگذار بر بخش های مهمان نوازی و گردشگری منتشر می کند. دامنه ژورنال شامل اما نه محدود به موارد زیر است: مدیریت باشگاه خصوصی مدیریت رستوران مدیریت نوشیدنی مدیریت بازاریابی مدیریت منابع انسانی مدیریت انتظارات و تجربیات مهمانان نمونه های موردی جالب رفتار مصرف کننده مدیریت تنوع فرهنگی در محل کار و بازارهای مصرف کننده رابطه متقابل بین مهمان نوازی و گردشگری فناوری اطلاعات اتحادهای استراتژیک امنیت و ایمنی نگرش ساکنین نسبت به گردشگری و کیفیت زندگی میزبان خط مشی بررسی همتا: تمام مقالات ارسال شده به این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویرایشگر، توسط یک تا سه داور مورد بازبینی همتایان «دوگانه ناشناس» قرار می‌گیرند. دفتر انتشارات: Taylor & Francis Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید