نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Information And Learning Technology
انگلستان | کشور |
2056-4880 | ISSN |
2056-4880 | e-ISSN |
2015 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Information and Learning Technology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بین المللی فناوری اطلاعات و یادگیری (IJILT) انجمنی را برای به اشتراک گذاری آخرین نظریه ها، برنامه ها و خدمات مرتبط با برنامه ریزی، توسعه، مدیریت، استفاده و ارزیابی فناوری اطلاعات در محاسبات اداری، دانشگاهی و کتابخانه ای فراهم می کند. مانند سایر فناوری های آموزشی
موارد ارسالی می تواند شامل تحقیقات باشد:
-تصویر و نقد فناوری های آموزشی
-کاربردهای جدید فناوری در آموزش
-مطالعات موردی متمرکز بر موضوع یا نتایج که نمونه هایی از کاربردهای فناوری در آموزش عالی را شرح می دهد
-تحلیل عمیق آخرین تئوری ها، کاربردها و خدمات در این زمینه
این مجله پوشش گسترده و مستقلی در مورد مدیریت، استفاده و یکپارچه سازی منابع اطلاعاتی و فناوری های یادگیری ارائه می دهد.