تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Information And Learning Technology


انگلستان
کشور
2056-4880
ISSN
2056-4880
e-ISSN
2015 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله بین المللی فناوری اطلاعات و یادگیری (IJILT) انجمنی را برای به اشتراک گذاری آخرین نظریه ها، برنامه ها و خدمات مرتبط با برنامه ریزی، توسعه، مدیریت، استفاده و ارزیابی فناوری اطلاعات در محاسبات اداری، دانشگاهی و کتابخانه ای فراهم می کند. مانند سایر فناوری های آموزشی

موارد ارسالی می تواند شامل تحقیقات باشد:

-تصویر و نقد فناوری های آموزشی
-کاربردهای جدید فناوری در آموزش
-مطالعات موردی متمرکز بر موضوع یا نتایج که نمونه هایی از کاربردهای فناوری در آموزش عالی را شرح می دهد
-تحلیل عمیق آخرین تئوری ها، کاربردها و خدمات در این زمینه
این مجله پوشش گسترده و مستقلی در مورد مدیریت، استفاده و یکپارچه سازی منابع اطلاعاتی و فناوری های یادگیری ارائه می دهد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید