نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Innovation And Learning
انگلستان | کشور |
1471-8197 | ISSN |
1741-8089 | e-ISSN |
2003 و 2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Inderscience Publishers | ناشر |
www.inderscience.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Innovation and Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
IJIL، یک مجله با داوری کامل، منبع معتبری است که اطلاعاتی در مورد عملکرد، محتوا، فناوری و خدمات جاری در حوزه نوآوری و یادگیری ارائه میکند.
موضوعات تحت پوشش شامل
یادگیری مبتنی بر نوآوری در تجارت، بهبود مستمر
یادگیری سازمانی و ایجاد دانش
یادگیری و یادگیری برای نوآوری های تکنولوژیکی
منبع باز و مدل های یادگیری جدید
ایجاد دانش در عصر اینترنت، همکاری مجازی در محیط کار
رسانه های جدید و انتخاب های فناوری اطلاعات، آموزش های مبتنی بر وب، چهره به چهره در مقابل فضای مجازی
زیرساخت های شبکه جدید، پروتکل های بلادرنگ و پهنای باند
پویایی نوآوری و گرایش، یادگیری و نوآوری مبتنی بر منابع
کنترل های همگام سازی چند رسانه ای
برنامه ریزی مدیریت دانش مبتنی بر وب
استانداردسازی فناوری، کاربردهای فناوری سه بعدی
مسائل مربوط به کنترل یادگیرنده، حفظ در یادگیری آنلاین
امنیت فناوری اطلاعات در محیط کار و دانشگاه
مدل ها و استراتژی های یادگیری از راه دور، مسائل بین فرهنگی در آموزش الکترونیکی
مدیریت دانش و e-NPD.