تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Innovation And Learning


انگلستان
کشور
1471-8197
ISSN
1741-8089
e-ISSN
2003 و 2005 تا کنون
مدت فعالیت
Inderscience Publishers
ناشر
www.inderscience.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Innovation and Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

IJIL، یک مجله با داوری کامل، منبع معتبری است که اطلاعاتی در مورد عملکرد، محتوا، فناوری و خدمات جاری در حوزه نوآوری و یادگیری ارائه می‌کند.

موضوعات تحت پوشش شامل
یادگیری مبتنی بر نوآوری در تجارت، بهبود مستمر
یادگیری سازمانی و ایجاد دانش
یادگیری و یادگیری برای نوآوری های تکنولوژیکی
منبع باز و مدل های یادگیری جدید
ایجاد دانش در عصر اینترنت، همکاری مجازی در محیط کار
رسانه های جدید و انتخاب های فناوری اطلاعات، آموزش های مبتنی بر وب، چهره به چهره در مقابل فضای مجازی
زیرساخت های شبکه جدید، پروتکل های بلادرنگ و پهنای باند
پویایی نوآوری و گرایش، یادگیری و نوآوری مبتنی بر منابع
کنترل های همگام سازی چند رسانه ای
برنامه ریزی مدیریت دانش مبتنی بر وب
استانداردسازی فناوری، کاربردهای فناوری سه بعدی
مسائل مربوط به کنترل یادگیرنده، حفظ در یادگیری آنلاین
امنیت فناوری اطلاعات در محیط کار و دانشگاه
مدل ها و استراتژی های یادگیری از راه دور، مسائل بین فرهنگی در آموزش الکترونیکی
مدیریت دانش و e-NPD.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید