نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Leadership In Education
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1360-3124 | ISSN |
1464-5092 | e-ISSN |
1998 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2017 CiteScore 0.72 - مقادیر از Scopus مجله بین المللی رهبری در آموزش، انجمنی برای بحث های نظری و عملی در مورد رهبری آموزشی است. این ژورنال موارد زیر را ارائه میکند: نوشتههای نوین در مورد رهبری آموزشی، از جمله نظارت آموزشی، برنامه درسی و توسعه تدریس، توسعه کارکنان، مدیریت آموزشی و موارد دیگر. صدای جایگزین: گزارشهای دیدگاههای نظری جایگزین، روششناسی جایگزین، و تجربیات جایگزین رهبری. تعریف گسترده ای از رهبری، شامل معلمان به عنوان رهبر، حکمرانی مشترک، تصمیم گیری مبتنی بر سایت، و همکاری های جامعه-مدرسه. یک رسانه بینالمللی برای انتشار بحثهای نظری و عملی درباره رهبری آموزشی، در طیفی از رویکردها، زیرا این رویکردها به موضوعات اخلاقی، سیاسی، معرفتشناختی و فلسفی مربوط میشوند. انجمنی برای محققان و محققین شاغل به منظور بررسی موضوعات مفهومی، روش شناختی و عملی در طیف وسیعی از تنظیمات و بخش های حرفه ای و خدماتی. هر نسخه از مجله به سه بخش اصلی تقسیم می شود: 1. تحقیقات این بخش شامل مقالات نظری بازتابی (حدود 5000-8000 کلمه)، بحث و بررسی و کاوش در موضوعات نظری و روش شناختی، در طیف وسیعی از رشته ها خواهد بود. رویکردهای روش شناختی و موضوعات ماهوی. علاوه بر این، همانطور که ویراستار صلاح میداند، مقالات مروری یا مروری از یک نویسنده برجسته سفارش داده میشوند که در مورد بحثها یا وضعیت هنر در رابطه با حوزه رهبری آموزشی بحث میکنند. 2. تمرین این بخش شامل قطعات کوتاه تری از دانشگاهیان و سایر شاغلان خواهد بود (حدود 2000 تا 5000 کلمه) که مربوط به کاربرد روش تحقیق در میان طیف وسیعی از بخش های حرفه ای و خدماتی است (مثلاً اقدام پژوهی و پژوهشی). این مقالات در صورت اقتضا مورد بررسی همتایان یا ویرایشی قرار خواهند گرفت. 3. تفسیر تفسیر به موقع، تحریک آمیز و عمیق. که ممکن است پاسخ هایی را برانگیزد - یک گفتگوی در حال اجرا. خط مشی بررسی همتایان: تمامی مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل سه داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.