تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Leadership In Education



International Journal Of Leadership In Education

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1360-3124
ISSN
1464-5092
e-ISSN
1998 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

2017 CiteScore 0.72 - مقادیر از Scopus   مجله بین المللی رهبری در آموزش، انجمنی برای بحث های نظری و عملی در مورد رهبری آموزشی است. این ژورنال موارد زیر را ارائه می‌کند: نوشته‌های نوین در مورد رهبری آموزشی، از جمله نظارت آموزشی، برنامه درسی و توسعه تدریس، توسعه کارکنان، مدیریت آموزشی و موارد دیگر. صدای جایگزین: گزارش‌های دیدگاه‌های نظری جایگزین، روش‌شناسی جایگزین، و تجربیات جایگزین رهبری. تعریف گسترده ای از رهبری، شامل معلمان به عنوان رهبر، حکمرانی مشترک، تصمیم گیری مبتنی بر سایت، و همکاری های جامعه-مدرسه. یک رسانه بین‌المللی برای انتشار بحث‌های نظری و عملی درباره رهبری آموزشی، در طیفی از رویکردها، زیرا این رویکردها به موضوعات اخلاقی، سیاسی، معرفت‌شناختی و فلسفی مربوط می‌شوند. انجمنی برای محققان و محققین شاغل به منظور بررسی موضوعات مفهومی، روش شناختی و عملی در طیف وسیعی از تنظیمات و بخش های حرفه ای و خدماتی. هر نسخه از مجله به سه بخش اصلی تقسیم می شود: 1. تحقیقات این بخش شامل مقالات نظری بازتابی (حدود 5000-8000 کلمه)، بحث و بررسی و کاوش در موضوعات نظری و روش شناختی، در طیف وسیعی از رشته ها خواهد بود. رویکردهای روش شناختی و موضوعات ماهوی. علاوه بر این، همانطور که ویراستار صلاح می‌داند، مقالات مروری یا مروری از یک نویسنده برجسته سفارش داده می‌شوند که در مورد بحث‌ها یا وضعیت هنر در رابطه با حوزه رهبری آموزشی بحث می‌کنند. 2. تمرین این بخش شامل قطعات کوتاه تری از دانشگاهیان و سایر شاغلان خواهد بود (حدود 2000 تا 5000 کلمه) که مربوط به کاربرد روش تحقیق در میان طیف وسیعی از بخش های حرفه ای و خدماتی است (مثلاً اقدام پژوهی و پژوهشی). این مقالات در صورت اقتضا مورد بررسی همتایان یا ویرایشی قرار خواهند گرفت. 3. تفسیر تفسیر به موقع، تحریک آمیز و عمیق. که ممکن است پاسخ هایی را برانگیزد - یک گفتگوی در حال اجرا. خط مشی بررسی همتایان: تمامی مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل سه داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید