تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Learning Technology


سوئیس
کشور
1477-8386
ISSN
1741-8119
e-ISSN
2014 تا کنون
مدت فعالیت
Inderscience Publishers
ناشر
www.inderscience.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

IJLT یک مجله بین المللی، داوری و علمی است که یک انجمن بین رشته ای برای ارائه و بحث درباره ایده ها، مفاهیم و نمونه های مهمی ارائه می دهد که می تواند نقش فناوری های یادگیری در یادگیری و آموزش را عمیقا تحت تاثیر قرار دهد. این مجله منحصر به فرد و پویا بر محور معرفت شناختی یادگیری در مقابل آموزش و فناوری ها و ابزارهایی که از این فرآیند پشتیبانی می کنند تمرکز دارد. IJLT مقالات مرتبط با مبانی نظری، طراحی و پیاده سازی، و موضوعات اثربخشی و تاثیر مرتبط با فناوری های یادگیری را منتشر می کند.

موضوعات تحت پوشش عبارتند از:
- اجتماعات فراگیران (تمرین)، ارتباطات با واسطه کامپیوتر
- ساختارگرایی [اجتماعی]، یادگیری مشارکتی با پشتیبانی کامپیوتر
-ابزارهای شناختی، عوامل هوشمند، وب معنایی
-یادگیری/تدریس آموزشی توزیع شده/هوشمند، محیط های یادگیری چند رسانه ای/تعاملی
-محیط های واقعیت مجازی، مسائل رابط انسان و کامپیوتر
اشیاء یادگیری برای یادگیری شخصی، ایجاد جوامع یادگیری
-یادگیری با تسهیل فناوری در حوزه های پیچیده
-ارزیابی سیستم های فناوری یادگیری، استانداردسازی فناورانه
-آموزش/آموزش با پشتیبانی شبیه سازی
-فناوری یادگیری در آموزش و تجارت
-تحقیقات مرتبط با انضباط، به عنوان مثال، فناوری های یادگیری برای تحقیق علمی
-MOOC ها، رسانه های اجتماعی و محاسبات ابری در آموزش الکترونیکی
-تجزیه و تحلیل داده ها و کلان داده ها در آموزش
-ارزیابی و محتوای آموزش الکترونیکی. نمونه کارها الکترونیکی
-آموزش هوشمند؛ اینترنت اشیا/ پذیرش و انتشار فناوری برای یادگیری

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید