| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal Of Learning Technology
| سوئیس | کشور |
| 1477-8386 | ISSN |
| 1741-8119 | e-ISSN |
| 2014 تا کنون | مدت فعالیت |
| Inderscience Publishers | ناشر |
| www.inderscience.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Learning Technology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
IJLT یک مجله بین المللی، داوری و علمی است که یک انجمن بین رشته ای برای ارائه و بحث درباره ایده ها، مفاهیم و نمونه های مهمی ارائه می دهد که می تواند نقش فناوری های یادگیری در یادگیری و آموزش را عمیقا تحت تاثیر قرار دهد. این مجله منحصر به فرد و پویا بر محور معرفت شناختی یادگیری در مقابل آموزش و فناوری ها و ابزارهایی که از این فرآیند پشتیبانی می کنند تمرکز دارد. IJLT مقالات مرتبط با مبانی نظری، طراحی و پیاده سازی، و موضوعات اثربخشی و تاثیر مرتبط با فناوری های یادگیری را منتشر می کند.
موضوعات تحت پوشش عبارتند از:
- اجتماعات فراگیران (تمرین)، ارتباطات با واسطه کامپیوتر
- ساختارگرایی [اجتماعی]، یادگیری مشارکتی با پشتیبانی کامپیوتر
-ابزارهای شناختی، عوامل هوشمند، وب معنایی
-یادگیری/تدریس آموزشی توزیع شده/هوشمند، محیط های یادگیری چند رسانه ای/تعاملی
-محیط های واقعیت مجازی، مسائل رابط انسان و کامپیوتر
اشیاء یادگیری برای یادگیری شخصی، ایجاد جوامع یادگیری
-یادگیری با تسهیل فناوری در حوزه های پیچیده
-ارزیابی سیستم های فناوری یادگیری، استانداردسازی فناورانه
-آموزش/آموزش با پشتیبانی شبیه سازی
-فناوری یادگیری در آموزش و تجارت
-تحقیقات مرتبط با انضباط، به عنوان مثال، فناوری های یادگیری برای تحقیق علمی
-MOOC ها، رسانه های اجتماعی و محاسبات ابری در آموزش الکترونیکی
-تجزیه و تحلیل داده ها و کلان داده ها در آموزش
-ارزیابی و محتوای آموزش الکترونیکی. نمونه کارها الکترونیکی
-آموزش هوشمند؛ اینترنت اشیا/ پذیرش و انتشار فناوری برای یادگیری