نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Lifelong Education
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0260-1370 | ISSN |
1464-519X | e-ISSN |
1982 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2017 Citescore 0.88 - مقادیر از Scopus مجله بین المللی آموزش مادام العمر یک انجمن برای بحث در مورد اصول و تمرین آموزش و یادگیری مادام العمر، بزرگسال، مستمر، مکرر و اولیه، چه در محیط های رسمی، چه نهادی یا غیررسمی فراهم می کند. مضامین مشترک شامل هدف اجتماعی در آموزش مادام العمر و مطالعات جامعه شناختی، سیاستی و سیاسی آموزش مادام العمر است. این مجله تشخیص می دهد که تحقیق در مورد یادگیری مادام العمر باید بر روابط بین تحصیل، یادگیری بعدی، شهروندی فعال و تحقق شخصی و همچنین رابطه بین تحصیل، اشتغال پذیری و توسعه اقتصادی تمرکز کند. با در نظر گرفتن این موضوع، مجله بین المللی آموزش مادام العمر زمینه را برای یک بحث آگاهانه در مورد تئوری و عمل آموزش مادام العمر در کشورها و محیط های مختلف فراهم می کند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. خوانندگان: شاغلین و محققین در آموزش بزرگسالان، مستمر، مادام العمر، از راه دور و غیر رسمی. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.