تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Mathematical Education In Science And Technology



International Journal Of Mathematical Education In Science And Technology

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0020-739X
ISSN
1464-5211
e-ISSN
1970 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Mathematical Education in Science and Technology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

ریاضیات در هر منطقه ای از دنیای مدرن ما نفوذ می کند و مسئولیت هایی را که بر دوش کسانی قرار می گیرد که آن را آموزش می دهند، با دقت بیشتری در کانون توجه قرار می دهد. در این میان چالش توسعه یک رویکرد بین رشته ای برجسته است، به طوری که هر گروه حرفه ای از تخصص دیگران بهره مند شود. مجله بین‌المللی آموزش ریاضی در علم و فناوری انجمنی را فراهم می‌کند که در آن می‌توان طیف گسترده‌ای از تحقیقات همتا در زمینه آموزش ریاضی را ارائه، جذب کرد و در نهایت با نیازهای روزمره در مدارس، کالج‌ها، دانشگاه‌ها، صنعت و تجارت تطبیق داد. این مجله به ویژه به تسهیل ارتباط بین محققان و متخصصان علاقه مند است و از مشارکت محققان، مدرسان، معلمان و کاربران ریاضیات در همه سطوح در رابطه با محتوای دوره ها و رویکردهای آموزشی در تمام زمینه های STEAM (علوم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضیات) آموزش و پرورش. ما همیشه از دریافت مطالب ارسالی از طیفی از مشارکت کنندگان تا حد امکان متنوع و بین المللی، از جمله معلمان و دانشگاهیان اولیه، خوشحالیم. امروزه استفاده روزافزون از فناوری در آموزش، یادگیری، ارزیابی و ارائه ریاضیات در حال انجام است، و مشارکت های بدیع و جالب در این حوزه به سرعت در حال توسعه به ویژه مورد استقبال قرار می گیرد. مدل‌های ریاضی برخاسته از موقعیت‌های واقعی، استفاده از رایانه، دستیار دیجیتال و نرم‌افزار، ابزارها و تکنیک‌های جدید آموزشی نیز از ویژگی‌های مهم هستند. بحث در مورد روش های گسترش کاربردها در سراسر علم و فناوری و حمایت از دانش آموزان در حل مسئله تشویق می شود. ما به‌ویژه از کمک‌های مربوط به آموزش در زیست‌شناسی، شیمی، علوم رایانه، تجارت، اقتصاد و امور مالی، علوم داده، مهندسی و فیزیک، علاوه بر خود ریاضیات استقبال می‌کنیم. لطفاً توجه داشته باشید که پیوند به آموزش/پادگوژی برای IJMEST حیاتی است و ما مقالاتی را که صرفاً در مورد ریاضیات بحث می کنند منتشر نمی کنیم. یکی از ویژگی های بارز مجله، بخش یادداشت های کلاس درس است. این بخش برای مقالات کوتاه تر و بررسی شده است که مقالات تحقیقاتی نیستند و اغلب ایده های جدیدی برای معلم ریاضی برای استفاده در تدریس هستند. ما خوشحال خواهیم شد که در هر زمان پیشنهاداتی را برای موضوعات خاص در زمینه های مربوطه دریافت کنیم. خوانندگان ریاضیدانان و مربیان ریاضی در مدارس، کالج ها و دانشگاه ها. خط مشی بررسی همتایان همه دستنوشته های ارسالی مشمول ارزیابی اولیه توسط ویراستار هستند. اگر برای بررسی بیشتر مناسب تشخیص داده شود، مقالات در معرض بررسی همتایان توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس قرار می گیرند. همه بررسی‌های همتا به صورت دو سوکور است و ارسال‌ها را می‌توان به صورت آنلاین در http://mc.manuscriptcentral.com/tmes ارسال کرد. اخلاق انتشار مجله از بالاترین استانداردهای اخلاق انتشار پیروی می کند، با فرآیندهای دقیق برای اطمینان از دستیابی به این امر. Taylor & Francis یکی از اعضای کمیته اخلاق انتشارات (COPE) است و از CrossCheck برای همه مجلات استفاده می کند. اطلاعات بیشتر در مورد استانداردها و خط مشی‌های اخلاقی ما را می‌توانید در اینجا بیابید: http://authorservices.taylorandfrancis.com/ethics-for-authors/ مجله دارای خط‌مشی تجدیدنظر و شکایات است که می‌توانید در اینجا مشاهده کنید: https://authorservices.taylorandfrancis .com/بررسی-بازبینی-و-شکایات-از-نویسندگان/. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید