نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Mobile Learning And Organisation
سوئیس | کشور |
1746-725X | ISSN |
1746-7268 | e-ISSN |
2007 و 2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Inderscience Publishers | ناشر |
www.inderscience.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
جهانی شدن یادگیری تلفن همراه، زندگی تلفن همراه؛ یادگیری مادام العمر، تغییر جمعیت شناسی، یادگیری چینی مبتنی بر m. یادگیری همه جا حاضر/ فراگیر، ارزیابی، احراز هویت، اعتماد، امنیت؛ آموزش ناهمزمان/ناهمزمان m-learning/coaching/training. GDSS مشترک، همکاری در محل کار مجازی، جوامع/دانشگاه های مجازی؛ روششناسی آموزش/طراحی، مدولارسازی/مدیریت زمان؛ تجزیه پذیری/طراحی مدولار محتویات دوره. سیستمهای مدیریت یادگیری/مدیریت محتوا، کارآمدی/اثر یادگیری m-learning. یادگیری/ایجاد دانش/استراتژی/روششناسی، فناوریهای نوظهور؛ یادگیری متری مبتنی بر ارزش در تجارت، ارتباطات بازاریابی متری یکپارچه؛ مدیریت تغییر/یادگیری پایدار، مطالعات موردی نوآورانه؛ ابزارهای ارائه/تحویل آموزشی موبایلی، ابزارهای سیار برای مطالعه میدانی؛ دانشگاههای شرکتی، رویکردها/مدلهای جدید برای انتشار محتوای یادگیری متری؛ فنآوریها/استانداردهای توسعه ابزار، ایجاد جوامع یادگیری؛ مسائل اخلاقی / حق چاپ / بین فرهنگی، مشکلات / چالش ها