تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Mobile Learning And Organisation


سوئیس
کشور
1746-725X
ISSN
1746-7268
e-ISSN
2007 و 2010 تا کنون
مدت فعالیت
Inderscience Publishers
ناشر
www.inderscience.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه مجلات JCR ذکر نشده است و در این لیست موجود نیست. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

جهانی شدن یادگیری تلفن همراه، زندگی تلفن همراه؛ یادگیری مادام العمر، تغییر جمعیت شناسی، یادگیری چینی مبتنی بر m. یادگیری همه جا حاضر/ فراگیر، ارزیابی، احراز هویت، اعتماد، امنیت؛ آموزش ناهمزمان/ناهمزمان m-learning/coaching/training. GDSS مشترک، همکاری در محل کار مجازی، جوامع/دانشگاه های مجازی؛ روش‌شناسی آموزش/طراحی، مدولارسازی/مدیریت زمان؛ تجزیه پذیری/طراحی مدولار محتویات دوره. سیستم‌های مدیریت یادگیری/مدیریت محتوا، کارآمدی/اثر یادگیری m-learning. یادگیری/ایجاد دانش/استراتژی/روش‌شناسی، فناوری‌های نوظهور؛ یادگیری متری مبتنی بر ارزش در تجارت، ارتباطات بازاریابی متری یکپارچه؛ مدیریت تغییر/یادگیری پایدار، مطالعات موردی نوآورانه؛ ابزارهای ارائه/تحویل آموزشی موبایلی، ابزارهای سیار برای مطالعه میدانی؛ دانشگاه‌های شرکتی، رویکردها/مدل‌های جدید برای انتشار محتوای یادگیری متری؛ فن‌آوری‌ها/استانداردهای توسعه ابزار، ایجاد جوامع یادگیری؛ مسائل اخلاقی / حق چاپ / بین فرهنگی، مشکلات / چالش ها

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید