نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Multicultural Education
آمریکا | کشور |
1934-5267 | ISSN |
1934-5267 | e-ISSN |
2007 تا کنون | مدت فعالیت |
Eastern University, PhD in Organizational Leadership | ناشر |
ijme-journal.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بین المللی آموزش چندفرهنگی (IJME) یک مجله با دسترسی آزاد برای محققان، شاغلین و دانشجویان آموزش چند فرهنگی است. IJME با متعهد به ارتقای برابری آموزشی برای همه، درک بین فرهنگی و آگاهی جهانی در همه سطوح آموزشی از جمله رهبری و سیاستها، (1) گزارشهای تحقیقات تجربی را معمولاً در جهتگیری تحقیقات کیفی منتشر میکند (برخی موضوعات خاص ممکن است مطالعات کمی را منتشر کنند، اما این استثناء است تا هنجار). (2) مقالات مفهومی مبتنی بر ادبیات که نظریهها و دانش آموزش چندفرهنگی را پیش میبرد. و (3) مقالات پراکسیس که رویههای آموزشی چندفرهنگی موفق مبتنی بر نظریههای صحیح را مورد بحث قرار میدهند. ما مطالب ارسالی با کیفیت بالا را از جامعه جهانی در زمینه های آموزش، مردم شناسی، جامعه شناسی، مطالعات فرهنگ و سایر علوم اجتماعی می پذیریم. در حال حاضر نقد کتاب را نمی پذیریم.