نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Online Pedagogy And Course Design
آمریکا | کشور |
2155-6873 | ISSN |
2155-6881 | e-ISSN |
2017 تا کنون | مدت فعالیت |
IGI Global Publishing | ناشر |
www.igi-global.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Online Pedagogy and Course Design ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ماموریت مجله بین المللی آموزش آنلاین و طراحی دوره (IJOPCD) فراهم کردن بستری برای آخرین تحقیق، تحلیل و توسعه آموزش آنلاین، روش های تدریس آنلاین موثر و طراحی دوره است. IJOPCD جنبه های طراحی آموزشی آموزش علوم و آموزش محاسبات و همچنین دوره های پشتیبانی شده توسط فناوری های آموزشی را پوشش می دهد. این مجله با هدف قرار دادن محققان دانشگاهی و مربیانی که در این زمینه کار می کنند، بر اهمیت پیشرفت در طراحی دوره آنلاین و روش های تدریس برای بهبود آموزش معلمان و یادگیری دانش آموزان تمرکز دارد. پژوهشگران تشویق میشوند تا ترکیبهای بین رشتهای و با کیفیت بالا را ارائه دهند که برای همه علاقهمندان یا آموزش علوم و رشتههای مرتبط جالب، مفید و قابل درک باشد.
موضوعات مورد بحث در این مجله شامل موارد زیر است (اما محدود به آنها نیست):
- پذیرش آموزش الکترونیکی
-بهترین شیوه ها در آموزش محاسبات
-بهترین شیوه ها در آموزش علوم
-یادگیری تلفیقی
-ارتباطات با واسطه کامپیوتر
-یادگیری الکترونیکی
-فناوری های نوظهور
-ارزیابی سیستم های فناوری یادگیری
-ارزیابی اثرات یادگیری آنلاین
-سیستم های مدیریت یادگیری
-سیستم های یادگیری چند رسانه ای و تعاملی
-طراحی دوره آنلاین
-رفتار فراگیران آنلاین
-آموزش و آموزش با تکنولوژی
-محیط های واقعیت مجازی
-روش های تدریس مبتنی بر وب