تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Online Pedagogy And Course Design


آمریکا
کشور
2155-6873
ISSN
2155-6881
e-ISSN
2017 تا کنون
مدت فعالیت
IGI Global Publishing
ناشر
www.igi-global.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Online Pedagogy and Course Design ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

ماموریت مجله بین المللی آموزش آنلاین و طراحی دوره (IJOPCD) فراهم کردن بستری برای آخرین تحقیق، تحلیل و توسعه آموزش آنلاین، روش های تدریس آنلاین موثر و طراحی دوره است. IJOPCD جنبه های طراحی آموزشی آموزش علوم و آموزش محاسبات و همچنین دوره های پشتیبانی شده توسط فناوری های آموزشی را پوشش می دهد. این مجله با هدف قرار دادن محققان دانشگاهی و مربیانی که در این زمینه کار می کنند، بر اهمیت پیشرفت در طراحی دوره آنلاین و روش های تدریس برای بهبود آموزش معلمان و یادگیری دانش آموزان تمرکز دارد. پژوهشگران تشویق می‌شوند تا ترکیب‌های بین رشته‌ای و با کیفیت بالا را ارائه دهند که برای همه علاقه‌مندان یا آموزش علوم و رشته‌های مرتبط جالب، مفید و قابل درک باشد.

موضوعات مورد بحث در این مجله شامل موارد زیر است (اما محدود به آنها نیست):

- پذیرش آموزش الکترونیکی
-بهترین شیوه ها در آموزش محاسبات
-بهترین شیوه ها در آموزش علوم
-یادگیری تلفیقی
-ارتباطات با واسطه کامپیوتر
-یادگیری الکترونیکی
-فناوری های نوظهور
-ارزیابی سیستم های فناوری یادگیری
-ارزیابی اثرات یادگیری آنلاین
-سیستم های مدیریت یادگیری
-سیستم های یادگیری چند رسانه ای و تعاملی
-طراحی دوره آنلاین
-رفتار فراگیران آنلاین
-آموزش و آموزش با تکنولوژی
-محیط های واقعیت مجازی
-روش های تدریس مبتنی بر وب

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید