نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
International Journal Of Pharmaceutical And Healthcare Marketing
انگلستان | کشور |
1750-6123 | ISSN |
1750-6131 | e-ISSN |
2007 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emerald.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
JPHM بر تحقیقات پیشرفته، مفاهیم و نظریههای جدید، و ایدهها و ابتکارات عملی تازهای که میتوانند به راحتی در صنایع داروسازی و مراقبتهای بهداشتی استفاده شوند، برجسته میکند. این مجله دارای چهار ویژگی منحصر به فرد است که همه آنها به تبدیل شدن این مجله به یک مجله التقاطی کمک می کنند.
IJPHM اولین در نوع خود است که صنایع بهداشتی و دارویی را با هم ترکیب می کند، زیرا این دو به طور ذاتی در سیاست، دیدگاه ها و عملیات به هم مرتبط هستند. این مجله با تمرکز بر هر دو صنعت داروسازی و مراقبت های بهداشتی، مسائل مربوط به بازاریابی کالاهای فیزیکی (محصولات دارویی) و بازاریابی خدمات (مراقبت های بهداشتی) را بررسی می کند.
این مجله تلاش می کند تا با ادغام نظریه و عمل در رویکرد خود، دقت و ارتباط را با هم ترکیب کند. در حالی که دقت آکادمیک از طریق داوران و نویسندگان با کیفیت بالا به دست می آید، ارتباط عملی یک معیار ضروری برای انتخاب مقالات در مجله باقی می ماند.
مهمتر از همه، این مجله دارای یک طراحی چند رشته ای قوی در دیدگاه های بین المللی از تجارت و علم است و بنابراین به جامعه کمک می کند.
با مشارکت انجمن تحقیقات بازاریابی و مراقبت های بهداشتی.