تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

International Journal Of Pharmaceutical And Healthcare Marketing


انگلستان
کشور
1750-6123
ISSN
1750-6131
e-ISSN
2007 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emerald.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

JPHM بر تحقیقات پیشرفته، مفاهیم و نظریه‌های جدید، و ایده‌ها و ابتکارات عملی تازه‌ای که می‌توانند به راحتی در صنایع داروسازی و مراقبت‌های بهداشتی استفاده شوند، برجسته می‌کند. این مجله دارای چهار ویژگی منحصر به فرد است که همه آنها به تبدیل شدن این مجله به یک مجله التقاطی کمک می کنند.

IJPHM اولین در نوع خود است که صنایع بهداشتی و دارویی را با هم ترکیب می کند، زیرا این دو به طور ذاتی در سیاست، دیدگاه ها و عملیات به هم مرتبط هستند. این مجله با تمرکز بر هر دو صنعت داروسازی و مراقبت های بهداشتی، مسائل مربوط به بازاریابی کالاهای فیزیکی (محصولات دارویی) و بازاریابی خدمات (مراقبت های بهداشتی) را بررسی می کند.

این مجله تلاش می کند تا با ادغام نظریه و عمل در رویکرد خود، دقت و ارتباط را با هم ترکیب کند. در حالی که دقت آکادمیک از طریق داوران و نویسندگان با کیفیت بالا به دست می آید، ارتباط عملی یک معیار ضروری برای انتخاب مقالات در مجله باقی می ماند.

مهمتر از همه، این مجله دارای یک طراحی چند رشته ای قوی در دیدگاه های بین المللی از تجارت و علم است و بنابراین به جامعه کمک می کند.

با مشارکت انجمن تحقیقات بازاریابی و مراقبت های بهداشتی.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید