تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

International Journal Of Qualitative Studies In Education



International Journal Of Qualitative Studies In Education

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0951-8398
ISSN
1366-5898
e-ISSN
1988 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Qualitative Studies in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2017 Citescore 1.19 - مقادیر از Scopus   هدف مجله بین‌المللی مطالعات کیفی در آموزش (که با نام عمومی QSE شناخته می‌شود) ارتقای عمل و نظریه تحقیقات کیفی در آموزش است، با تعریف «آموزش» به گسترده‌ترین معنای ممکن، از جمله غیر -تنظیمات مدرسه این مجله تحقیقات تجربی بررسی شده را منتشر می کند که بر موضوعات مهم نژادپرستی (از جمله سفیدپوست، نژادپرستی سفیدپوستان و برتری سفیدپوست)، سرمایه داری و ساختار طبقاتی آن (شامل انتقاد از نئولیبرالیسم)، جنسیت و هویت جنسیتی، دگرجنس گرایی و همجنس گرا هراسی، LGBTQI/دگرباش متمرکز است. مسائل، فرهنگ خانگی و تعصبات زبانی، بیگانه هراسی مهاجرت، سلطه، و دیگر مسائل سرکوب و طرد. پژوهش ممکن است از روش‌ها و رویکردهای کیفی گوناگونی مانند قوم‌نگاری، نظریه‌های پایه، تاریخ زندگی، مطالعه موردی، نقد برنامه درسی، مطالعات سیاست، روایت، روش‌شناسی قوم‌شناسی، نقد اجتماعی/آموزشی، پدیدارشناسی، ساختارشکنی، تبارشناسی و خود مردم‌نگاری و غیره استفاده کند. علاوه بر این، رویکردهای نوآورانه یا تحریک آمیز برای تحقیقات کیفی و همچنین نحوه گزارش تحقیق تشویق می شوند. ما همچنین از مقالات نظری، از جمله بحث های هستی شناسی، معرفت شناسی، روش شناسی، یا اخلاق از طیف وسیعی از دیدگاه ها استقبال می کنیم. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار یا کمیته بررسی داخلی و داوری خارجی توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار می گیرند. خوانندگان:   پژوهشگران کیفی در آموزش، جامعه شناسان و انسان شناسان آموزش و پرورش. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید