نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Qualitative Studies In Education
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0951-8398 | ISSN |
1366-5898 | e-ISSN |
1988 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2017 Citescore 1.19 - مقادیر از Scopus هدف مجله بینالمللی مطالعات کیفی در آموزش (که با نام عمومی QSE شناخته میشود) ارتقای عمل و نظریه تحقیقات کیفی در آموزش است، با تعریف «آموزش» به گستردهترین معنای ممکن، از جمله غیر -تنظیمات مدرسه این مجله تحقیقات تجربی بررسی شده را منتشر می کند که بر موضوعات مهم نژادپرستی (از جمله سفیدپوست، نژادپرستی سفیدپوستان و برتری سفیدپوست)، سرمایه داری و ساختار طبقاتی آن (شامل انتقاد از نئولیبرالیسم)، جنسیت و هویت جنسیتی، دگرجنس گرایی و همجنس گرا هراسی، LGBTQI/دگرباش متمرکز است. مسائل، فرهنگ خانگی و تعصبات زبانی، بیگانه هراسی مهاجرت، سلطه، و دیگر مسائل سرکوب و طرد. پژوهش ممکن است از روشها و رویکردهای کیفی گوناگونی مانند قومنگاری، نظریههای پایه، تاریخ زندگی، مطالعه موردی، نقد برنامه درسی، مطالعات سیاست، روایت، روششناسی قومشناسی، نقد اجتماعی/آموزشی، پدیدارشناسی، ساختارشکنی، تبارشناسی و خود مردمنگاری و غیره استفاده کند. علاوه بر این، رویکردهای نوآورانه یا تحریک آمیز برای تحقیقات کیفی و همچنین نحوه گزارش تحقیق تشویق می شوند. ما همچنین از مقالات نظری، از جمله بحث های هستی شناسی، معرفت شناسی، روش شناسی، یا اخلاق از طیف وسیعی از دیدگاه ها استقبال می کنیم. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار یا کمیته بررسی داخلی و داوری خارجی توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار می گیرند. خوانندگان: پژوهشگران کیفی در آموزش، جامعه شناسان و انسان شناسان آموزش و پرورش. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.