| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal Of Quality And Service Sciences
| انگلستان | کشور |
| 1756-669X | ISSN |
| 1756-6703 | e-ISSN |
| 2009 تا کنون | مدت فعالیت |
| Emerald Publishing | ناشر |
| www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است. | |
| 1756-6703 | (ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN |
| 1756-669X | (ثبت شده در اسکوپوس) e-ISSN |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Quality and Service Sciences ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بینالمللی علوم کیفیت و خدمات به دنبال بررسی جنبههای مختلف کیفیت و خدمات به عنوان پدیدههای مرتبط با یکدیگر در زمینه فرآیندهای دگرگونی مداوم سازمانها و جوامع است. بنابراین دامنه مجلات محدود به دیدگاه های خرد از مسائل مرتبط با سازمان و مدیریت نیست. بیشتر به دنبال کشف الگوها، رفتارها، فرآیندها، مکانیسمها، اصول و پیامدهای مرتبط با کیفیت و خدمات در طیف وسیعی از فرآیندهای سازمانی و اجتماعی/جهانی است. این فرآیندها ابعاد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و حتی جهانی را در بر می گیرند تا شناخت بهتری از گذشته، تشخیص بهتر شرایط فعلی و در نتیجه طراحی بهتر آینده داشته باشند.
این مجله به دنبال پذیرش دیدگاهی جامع از مدیریت بخش کیفیت و خدمات است و صریحاً حوزه نوظهور «علوم کیفیت و خدمات» را ترویج میکند. و تمرینات.