تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Quality And Service Sciences


انگلستان
کشور
1756-669X
ISSN
1756-6703
e-ISSN
2009 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است.
1756-6703
(ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN
1756-669X
(ثبت شده در اسکوپوس) e-ISSN

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Quality and Service Sciences ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بین‌المللی علوم کیفیت و خدمات به دنبال بررسی جنبه‌های مختلف کیفیت و خدمات به عنوان پدیده‌های مرتبط با یکدیگر در زمینه فرآیندهای دگرگونی مداوم سازمان‌ها و جوامع است. بنابراین دامنه مجلات محدود به دیدگاه های خرد از مسائل مرتبط با سازمان و مدیریت نیست. بیشتر به دنبال کشف الگوها، رفتارها، فرآیندها، مکانیسم‌ها، اصول و پیامدهای مرتبط با کیفیت و خدمات در طیف وسیعی از فرآیندهای سازمانی و اجتماعی/جهانی است. این فرآیندها ابعاد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و حتی جهانی را در بر می گیرند تا شناخت بهتری از گذشته، تشخیص بهتر شرایط فعلی و در نتیجه طراحی بهتر آینده داشته باشند.

این مجله به دنبال پذیرش دیدگاهی جامع از مدیریت بخش کیفیت و خدمات است و صریحاً حوزه نوظهور «علوم کیفیت و خدمات» را ترویج می‌کند. و تمرینات.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید