نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Quality And Service Sciences
انگلستان | کشور |
1756-669X | ISSN |
1756-6703 | e-ISSN |
2009 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است. | |
1756-6703 | (ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN |
1756-669X | (ثبت شده در اسکوپوس) e-ISSN |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Quality and Service Sciences ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بینالمللی علوم کیفیت و خدمات به دنبال بررسی جنبههای مختلف کیفیت و خدمات به عنوان پدیدههای مرتبط با یکدیگر در زمینه فرآیندهای دگرگونی مداوم سازمانها و جوامع است. بنابراین دامنه مجلات محدود به دیدگاه های خرد از مسائل مرتبط با سازمان و مدیریت نیست. بیشتر به دنبال کشف الگوها، رفتارها، فرآیندها، مکانیسمها، اصول و پیامدهای مرتبط با کیفیت و خدمات در طیف وسیعی از فرآیندهای سازمانی و اجتماعی/جهانی است. این فرآیندها ابعاد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و حتی جهانی را در بر می گیرند تا شناخت بهتری از گذشته، تشخیص بهتر شرایط فعلی و در نتیجه طراحی بهتر آینده داشته باشند.
این مجله به دنبال پذیرش دیدگاهی جامع از مدیریت بخش کیفیت و خدمات است و صریحاً حوزه نوظهور «علوم کیفیت و خدمات» را ترویج میکند. و تمرینات.