نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Research & Method In Education
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1743-727X | ISSN |
1743-7288 | e-ISSN |
2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2019 CiteScore 2.20 - values from Scopus مجله بینالمللی پژوهش و روش در آموزش، مجلهای بین رشتهای و با داوری است که از جامعه وسیعی از محققان بینالمللی کمک میگیرد. انتظار میرود که مشارکتها، گفتمان بینالمللی را در تحقیقات آموزشی با تمرکز ویژه بر روشها و مسائل روششناختی توسعه دهند و بیشتر کنند. این مجله از مقالاتی استقبال میکند که با روشهایی از درون یک چارچوب کیفی یا کمی، یا از چارچوبهایی که این دوگانگی را قطع کرده یا به چالش میکشند، استقبال میکند. مقالات نباید صرفاً بر روی تمرین آموزش متمرکز شوند. باید سهمی در روش شناسی وجود داشته باشد. مجله بینالمللی پژوهش و روش در آموزش متعهد به انتشار تحقیقات علمی است که در مورد موضوعات مفهومی، نظری و روششناختی بحث میکند، شواهد، پشتیبانی یا نقد آگاهانه روشهای غیرمعمول یا جدید را در تحقیقات آموزشی ارائه میکند و دیدگاهها و بررسیهای نوآورانه و جدید تحقیقات کلیدی را ارائه میکند. یافته ها شور و شوق مجله برای تقویت بحث همچنین به دلیل تمایل به گنجاندن مقالات پاسخ متقابل و تأمل برانگیز به مقالات منتشر شده قبلی شناخته شده است. این مجله همچنین به مقالاتی علاقه مند است که موضوعات مربوط به آموزش روش های تحقیق برای محققان آموزشی را مورد بحث قرار دهد. مشارکتکنندگان مجله بینالمللی پژوهش و روش در آموزش باید مراقب باشند که یافتهها یا استدلالهای خود را به شیوهای مختصر و در دسترس برای خوانندگان بینالمللی پژوهشگران، سیاستگذاران و دست اندرکاران از طیف وسیعی از رشتهها از جمله، اما نه محدود به فلسفه، جامعهشناسی، در میان بگذارند. ، اقتصاد، روانشناسی و تاریخ آموزش. ویراستاران از موضوعات پیشنهادی برای شماره های ویژه آینده استقبال می کنند. ایده های اولیه باید قبل از ارائه یک پیشنهاد رسمی برای بررسی، از طریق ایمیل با ویراستاران مشترک بحث شود. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.