تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Research & Method In Education



International Journal Of Research & Method In Education

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1743-727X
ISSN
1743-7288
e-ISSN
2005 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 CiteScore 2.20 - values ​​from Scopus   مجله بین‌المللی پژوهش و روش در آموزش، مجله‌ای بین رشته‌ای و با داوری است که از جامعه وسیعی از محققان بین‌المللی کمک می‌گیرد. انتظار می‌رود که مشارکت‌ها، گفتمان بین‌المللی را در تحقیقات آموزشی با تمرکز ویژه بر روش‌ها و مسائل روش‌شناختی توسعه دهند و بیشتر کنند. این مجله از مقالاتی استقبال می‌کند که با روش‌هایی از درون یک چارچوب کیفی یا کمی، یا از چارچوب‌هایی که این دوگانگی را قطع کرده یا به چالش می‌کشند، استقبال می‌کند. مقالات نباید صرفاً بر روی تمرین آموزش متمرکز شوند. باید سهمی در روش شناسی وجود داشته باشد. مجله بین‌المللی پژوهش و روش در آموزش متعهد به انتشار تحقیقات علمی است که در مورد موضوعات مفهومی، نظری و روش‌شناختی بحث می‌کند، شواهد، پشتیبانی یا نقد آگاهانه روش‌های غیرمعمول یا جدید را در تحقیقات آموزشی ارائه می‌کند و دیدگاه‌ها و بررسی‌های نوآورانه و جدید تحقیقات کلیدی را ارائه می‌کند. یافته ها شور و شوق مجله برای تقویت بحث همچنین به دلیل تمایل به گنجاندن مقالات پاسخ متقابل و تأمل برانگیز به مقالات منتشر شده قبلی شناخته شده است. این مجله همچنین به مقالاتی علاقه مند است که موضوعات مربوط به آموزش روش های تحقیق برای محققان آموزشی را مورد بحث قرار دهد. مشارکت‌کنندگان مجله بین‌المللی پژوهش و روش در آموزش باید مراقب باشند که یافته‌ها یا استدلال‌های خود را به شیوه‌ای مختصر و در دسترس برای خوانندگان بین‌المللی پژوهشگران، سیاست‌گذاران و دست اندرکاران از طیف وسیعی از رشته‌ها از جمله، اما نه محدود به فلسفه، جامعه‌شناسی، در میان بگذارند. ، اقتصاد، روانشناسی و تاریخ آموزش. ویراستاران از موضوعات پیشنهادی برای شماره های ویژه آینده استقبال می کنند. ایده های اولیه باید قبل از ارائه یک پیشنهاد رسمی برای بررسی، از طریق ایمیل با ویراستاران مشترک بحث شود. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید