نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Sociology Of Education
اسپانیا | کشور |
2014-3575 | ISSN |
2014-3575 | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
Hipatia Press | ناشر |
hipatiapress.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
RISE مقالات نظری و نتایج تحقیق اصلی را که از حوزه جامعه شناسی آموزش و پرورش با رویکردهای روش شناختی متفاوت مبتنی بر نظریه ها و شواهد علمی تهیه شده است، با هدف ارائه پیشرفت های علمی قابل توجه در حوزه اجتماعی-آموزشی منتشر می کند. در این راستا، آثار رشتهای و غیررشتهای مرتبط با پژوهشهای آموزشی، مرتبط با پژوهشهای آموزشی منتشر میشود که از منظر اجتماعی توسعه یافته و عناصری را ارائه میدهد که اساساً به تحول اجتماعی و غلبه بر نابرابریهای اجتماعی از آموزش کمک میکند.